[RC] Kto pomoże wyregulować silnik ??? Białystok

Witam

Mam prosbe, chodzi o pomoc i nauke regulacji silnika spalinowego. Konkretnie jest to silnik samochodowy OFNA Force .26 czyli taki:

toto 4 sruby regulacyjne (z tego tylko 2 wiem na 100% do czego sluza...), czwarta jest na fotce niewidoczna - jest dokladnie po przeciwnej stonie przepustnicy jak ta duza zlota na fotce. Mam bardzo skapa instrukcje regulacji po angielsku, ale wiele rzeczy jest dla mnie niejasnych, niestety...

Kupilem model z tym silnikiem od czlowieka, ktory niestety nie posiadal innej instrukcji. Silnik jest dotarty i jezdzony, tylko potrzebuje regulacji (czasami bez przyczyny gasnie, dusi sie, itp.)

Jesli jest ktos, kto chcial, potrafil i mogl mi pomoc to prosze o kontakt: na preclu, na e-mail lub GG 1905575

Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok

Reply to
Darek F.

Użytkownik "Darek F." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ccmobe$5et$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

udaj się do modelarni przy ulicy Kilińskiego. tam powinni ci pomoc.

pozdrawiam

DreD

Reply to
DreD

Wielkie dzieki ! A jeszcze powiem, jesli mozesz, gdzie mniej wiecej jej szukac na Kilinskiego? Wiem, wiem, uliczka niewielka ale zawsze to lepiej wiedziec... Znasz moze godziny otwarcia?

Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok

Reply to
Darek F.

Użytkownik "Darek F." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ccmvtc$sca$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

mhmh.. jak idziesz tą uliczką, jakby od strony centralu w strone I LO, to idziesz koło wieżowca, kiedyś tam na dole był jakiś sklep z firankami czy materiałami a teraz jakis bar mleczny jest. do tego wieżowca jest przyklejony blok 4-pietrowy, idziesz wzdłoż niego aż do przerwy, wchodzisz w podwroko i tam na podworku stoją dwa kwadratowe [patrząc z góry] bloczki , kierujesz się do tego po lewej stronie. Wejscie jest nie od klatki schodowej, tylko od drugiej strony, dodatkowo zwróć uwage na przedszkole, bo wejście jest od strony przedszkola. Mam nadzieje, zezrozumiesz coś z tego opisu i trafisz :))

niee znam, ale uwazaj, bo są wakacje, więc możesz mieć problem ze złapaniem kogokolwiek, dlatego jak tam nie zlapiesz, to polecam odwiedzic lotnisko.

pozdrawiam

DreD

Reply to
DreD

Czekaj, czekaj z opisu to mi wynika, ze Tobie chodzi o ul. Kalinowskiego a nie Kilinskiego. Kilinskiego to ta, gdzie byla kiedys dawno temu skladnica harcerska (teraz jest tak zoologiczny) i jest teraz Hokus-Pokus oraz biblioteka miejska. A Tobie z tego co zrozumialem chodzi o ta ulice przy teatrze lalek, tak? To jest Kalinowskiego...

W kazdym razie wielkie dzieki, teraz juz jakos trafie... chyba ;)))

Jakos nigdy nie moge na nikogo trafic. Szukac kolo budynku aeroklubu? Czy moze w innym miejscu? Jakies cykliczne spotkania?

Pozdrawiam Darek Fiłonowicz, Białystok

Reply to
Darek F.

Użytkownik "Darek F." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ccopk5$4bp$ snipped-for-privacy@korweta.task.gda.pl...

ajajaj, ciągle mylę te ulice ;))) no chodzi mi to obok teatru lalek :)

szukaj koło baraczku modelarskiego :) ostatni budyneczek. tam gdzie czasem stoją słupki nauki jazdy. proponuję wybrac sie popoludniem/wieczorem, a na bank w weekend.

pozdrawiam

DreD

Reply to
DreD