SANWA VG6000

Witam
Czy ktoś to używa i co o tym myśli.
( Chyba nowość bo w polskich googlach nic )
buwi777

Mam ja upatrzona. Chialbym ja kupic za jakis miesiac.
Moim zdaniem swietny wybor! Za ta kase nie znalazlem nic lepszego . Bije Hitec Flash 5 pod wzgledem obslugi na glowe.
-- ---------------------- pozdrowienia Piotr Tomczak (sector) www.pentax.osw.pl

No właśnie chciałem kupić Flasha 5X ale namówili mnie na VG6000. View ma ładny, na stole pracuje OK jak w powietrzu? - odpowiedz za kilka dni
buwi777
SANWA nie znosi spadku napięcia poniżej 10 V objawia się to drastycznym spadkiem mocy na WCZ a co za tym idzie utratą modelu. Rada kupić akku do nadajnika o bardzo dużej pojemności i pilnować napięcia. standardowe 800 są zdecydowanie za małe. Ma ona kolejny mankament, z tego co się dowiedziałem od doświadczonych użytkowników Sanwy w przeciwieństwie do aparatur innego producenta np.Futaba przy spadku napięcia najpier obcinany jest tor WCz a na końcu komputer- konsekwencje są opisane wyżej. Poza tym jednym minusem aparatura z wysokiej półki.
-- ___________ Pozdrawiam Janusz Słowik http://jasmin.neostrada.pl
wiadomości

napięcia.
Bardzo dziękuję za te informację - być może oszczędziła "ŻYCIE" jakiegoś modelu. Przetestuję zasięg przy różnych napięciach i jak będę miał jakieś konstruktywne wnioski nie omieszkam sie z grupą podzielić.
A tak między nami to w instrukcji granicą jest 9,6 V -
buwi777 __________ i też pozdrawiam

napięcia.
VG6000 ma specjalny system polegajacy na tym, ze kiedy napiecie spadnie do pewnego poziomu, nadajnik informuje nas o tym dzwiekiem. Granica ta jest tak dobrana, ze mamy czas na spokojne wyladowanie.
-- ---------------------- pozdrowienia Piotr Tomczak (sector) www.pentax.osw.pl

tak
Masz rację, jest ten system - to co zaznaczyłem - na poziomie 9,6 V, a "Jasmin" wspomina o 10 V. Może tak być że elektronika wpierw ograniczy moc na WCz, a dopiero póżniej komputer zasygnalizuje spadek tak napięcia jak i modelu. Kilka dni i sprawdzę nie tyle kto ma rację, ale jak empirycznie zachowuje się VG6000.
buwi777 ____________ i tez pozdrowienia

Zobaczymy, ale wydaje mi sie, ze zaden powazny producent nie produkuje masowo aparatur do RC przez ktorych wady konstrukcyjne rozbija sie modele. Juz dawno by nie istniala z powodu konkurencji ;o)
-- ---------------------- pozdrowienia Piotr Tomczak (sector) www.pentax.osw.pl
Ja nie zauwazylem spadkow zasiegu (radyjko RD6000 choc to kwestia dyskusyjna bo latam dosyc blisko siebie ) ale powiadamia mnie dopiero od 9.2 V co znow jest sprawa dyskusyjna poniewaz prog w ktorym radio zaczyna pikac :) mozna ustawic sobie w service menu.
tyle moich spostrzezen
pozdrawiam Krzysiek

zachowuje

Wow! Service menu! To coś dla mnie! A jak tam wejść?
Lukasz

zachowuje
Da sie to ustawic w menu serwisowym, tzn przy jakim napieciu krzyczy
Pozdrawiam Marcin