Signal 7fm - schemat

Witam,
Czy u kogos z Was lezy schemat do Signala 7FM na 27MHz?
(Ewentualnie, wiecie gdzie moze lezec na sieci? Google nic nie pokazalo.) :(
Bede bardzo wdzieczny za zeskanowanie i podeslanie.
Pozdrawiam,
Rafal
Reply to
Rafal
Witam Schemat ideowy na pewno był opublikowany w Modelarzu - miałem ten egzemplarz, niestety oddałem. Nie pamietam numeru i rocznika. Druga połowa lat 80-tych, jak mi się wydaje. Pozdrowienia PP
Reply to
PL(N)umber_One
Przepraszam, sprostowanie. Schemat aparatury Signal 7 FM, był zamieszczony w Radioelektroniku nr 1 z 1986 roku, a nie w Modelarzu. Pozdrowienia PP
Reply to
PL(N)umber_One