Sklep Hangar PL i Róznica miedzy Sanyo RC1700 N-1700SCR

Witam
Niedawno zakupiłem poprzez sklep Hangar PL pakiet akumulatorów Sanyo.
Niestety zamiast Sanyo RC1700 przysłono mi N-1700SCR.
i teraz mam do was takie pytanie: Czy różnica między tymi dwoma
akumulatorami jest znaczna i czy warto to reklamować w tym sklepie?
Pozdrawiam
Jacek
Reply to
Jacek
"Jacek" wrote in message :
A nie laska wejsc na stronke producenta ?? AFAIR koncowk SCR oznacza wysko pradowe wiec ja bym sie zalamal :P Ale fakt faktem slyszalem ze ostatnio wysylaja to co maja pod reka a nie to co zamawia klijent.
Pozdrofka
Reply to
Trix
Witam Różnica jest taka że od lat nie są produkowane , czy to są czerwone czy zielone aku.? Chyba że się myle.......
pozdrawiam Stefan Grzempowski
Reply to
Stefan
Z tym sklepem to chyba bylo mnostwo problemow, jesli dobrze pamietam. Poszukaj w archiwum grupy
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Czesc Specjalnie bym nie narzekal, po parametry sa podobne :-) Litera R w SCR oznacza szybkie ladowanie. SCR sa chyba nieco starsze ale lzejsze od RC. Porownanie rozladowania przy 50A jest tutaj:
wiem tylko co to sa te RC1700Z ... Pzdr Krzysiek
Reply to
koleszcz
W uzupelnieniu: Tutaj:
ze po pierwsze SCR maja srednio wieksza pojemnosc (1850) niz RC (1650), a poza tym uwaga dla RC1700 i RC2000: "** Special Fast Charge Hobby Cell with Reduced Cycle Life" troche mnie niepokoi. Osobiscie latalem na 1700SCR i bylem zadowolony. Krzysiek
Reply to
koleszcz
Witam Towszystko jednak nie zmienia faktu że ten sklep nie wysyła dokładnie zamówiony towar , można być zarobiony ale i stratny. Na akumulatorach sanyo powinny być wydrykowane litery duża czcionką , oznaczają w którym roku i miesiącu zostały wyprodukowane. wiem tylko że litera "G" oznacza 2001 rok , akurat w przypadku moich 2400 , nie wiem czy na mniejszych pojemnośćiach też są takie oznaczenia, ale zakładając że są z zeszłego roku powinny mieć pierwszą litere "I" , druga litera oznaczy miesią np. A - styczeń.
pozdrawiam Stefan Grzempowski
Reply to
stefan
, nie
Tak, mniejsze pojemnosci tez sa tak oznaczane, np moje N-800AR maja te oznaczenia pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
są drukowanymi literami po drugiej stronie napisu głównego , ale to niejest reguła.