Spadek napiecia (przyczyna) ??

ja zaraz po naladowaniu pakietu nadajnika mam ok. 11,8 do nawet 12,1V. Po jakims czasie spada do ok.11,4 - 11,2V. Po kilku godzinach spada ponizej 11V, a potem juz normalnie, coraz nizej. W zaleznosci od intensywnosci latania naladowany pakiet wystarcza mi na kilka dni. Przy napieciu ponizej 10V zaczynam myslec o ponownym naladowaniu. Czyli albo masz zuzyty pakiet, albo ladowarka szwankuje. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Niech autor wpierw napisze, co pisze na tym pakiecie... Bo jak zostalo juz napisane jesli to jest 8 ogniw to napiecie jest za male, powinno byc w okolicach 10-11V.

Reply to
Doman

news.tpi.pl napisał(a):

A czym mierzysz to napięcie ? Może układ wbudowany wnadajnik fałszuje? A najlepiej to sprawdź jak długo działa po naładowaniu.

Piotr Piechota

witam. Może accu są "chore" ,złapały efekt pamięciowy jeżeli to Ni-Cd. Rozładuj je do około 0,8V na cele a potem naładuj. Powtórz operacje 2-3 razy może pomoże. Może też być uszkodzona jedna cella. Pakiet po naładowaniu powinien mieć około 12V. (1,5V na celle) Pozdrowienia z Krakowa Moja strona

> Witam Szanownych Grupowiczów

Reply to
A.Bodzioch