spotkania modelarskie - hala ?

Witam Mam Esky Robins 22 (Lama). Latam po mieszkaniu i korytarzu w bloku ale brakuje mi większej przestrzeni do polatania.
Są jakieś spotkania modelarskie w pomieszczeniach zamkniętych (hala, sala gimnastyczna) w okolicach Sosnowca, Będzina, Dąbrowy G. ew okolice ? Kiedy, gdzie, na jakich warunkach? .
--
Tomasz