Kraków-hala

Czy w Krakowie bądź okolicach jest ktoś kto zajmuje się modelami w klasie
PEANUT SCALE(potocznie zwaną orzeszkową) lub modelami halowymi????.Byłaby
możliwość taniego wynajęcia sporej hali
Reply to
Rapier
Jestem zaskoczony jak najbardziej pozytywnie. Mam w zanadrzu model małego elektryka na napęd klasy 150 - czyli po prostu Lite Stika. Znam wielu innych modelarzy zajmujących się depronami i tym podobnymi, więc mam kilka pytań: - ile to by kosztowało? - o jakiej porze można wynająć halę? - czy takim modelem można by tam bezpiecznie polatać? - przez jaki okres będzie hala dostępna? - i gdzie to jest?
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon
Koszt wynajęcia to 50zł za godzinę
Pora dowolna raczej ale w weekendy
Bezpiecznie...:-) Możew inaczej..Jest to całkiem spora sala gimnastyczna przy szkole 52 na Dywizjonu 303 .Nie sądze aby deproniaki i wszystko co chodzi max na 280-tkach miały problem...Wszystko też zależy od pilota ;-)
hala jest dostępna cały czas. Trzeba tylko się umówić
J.W Pozdrawiam. Rapier

Rapier
Oj - i tak troszkę dużo...
To mój pierwszy model z napędem, po szybowcu. Fakt, że troszkę nim latałem, ale na razie wolę outdoors :)
JAK duża jest ta hala, jak np. hala TS Wisły albo hala w tym nowoczesnym budynku (tam kiedyś byłem na giełdzie minerałów) koło ronda Mogilskiego?
Pozdrawiam Szymon
Reply to
Szymon
Niejest to hala w pełni znaczeniu tego słowa.Jest to duuuża sala gimnastyczna , a 50zł podzielone na kilka osób to naprawdę nie jest tak wiele zwłaszcza że można ten czas ponoć "naciągnąć" więcej.Trzeba by tylko umówić się w który weekend latamy i zebrać wszystkich chętnych Pozdrawiam.Arek
Rapier
Wszystkich zainteresowanych wynajęciem hali pod modele RC i halowe proszę o kontakt mailowy. Prawdopodobnie w sobotę udamy się za radą Szymona na "zwiad" i stwiedzimy czy nam odpowiada czy nie.Godziny sobotniej wycieczki raczej popołudniowe. Pozdrawiam Rapier
Rapier