BARWY mieszanie kolorami

Witam.

Czy jest tu na grupie ktoś kto zna się na barwach i kolorach??

chodzi mi o taką sprawę. Jest termometr w samochodzie z wyświetlaczem w kolorze niebieskim. i tak się zastanawiam czy jakbym nie przysłonił tego wyświetlacza jakąś kolorową przysłonką to zmieni kolor?????

Ostatecznie chcę otrzymać kolor bursztynowy lub zbliżony do niego.

jakiego koloru zastosować przysłonkę???

PZDR

Reply to
noker
Grzegorz Ogrodnik

Graniczace z niemozliwoscia. Kolor niebieski zasadniczo jest pozbawiony skladowych zoltych. Tak jak kolega pisze - wymienic to niebieskie na inne ..

OK dziękuję Wam Obydwu za przekierowanie na właściwą drogę.

PZDR

Reply to
noker