kto zna się na teorii robotów?

Witam
Mam typowy problem inżynierski. Muszę opisać wzorami zachowanie się
manipulatora o trzech stopniach swobody. O ile opis jego elementów w
przestrzeni 3D nie był strasznym problemem, o tyle schody zaczęły się przy
wyznaczeniu momentów bezwładności i energii poszczególnych elementów(nie
jestem niestety fizykiem ani mechanikiem). Opisywanie problemu bez rysunku i
podstawowych wzorów nie ma większego sensu. Mam przygotowany rysunek i część
wzorów. Jeżeli ktoś ma chęć i czas zmierzyć się razem zemną z tym problemem
to proszę o kontakt snipped-for-privacy@op.pl
Pozdrawiam
Grzegorz
Reply to
Greg
Użytkownik "Greg" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:cf5tr6$b68$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Jeśli jesteś z 3miasta to mam parę dobrych książek na ten temat. Konrad
Reply to
KA
Niestety mam kawał drogi do ciebie :( . Ale jak byś mógł podać tytuły i autorów to bym był wdzięczny.
Reply to
Greg
Qrka, muszę zrobić najpierw inwentaryzację piwnicy, bo to wszystko gdzieś tam trafiło :-). Jutro będę wszystko wiedział.
Konrad
Reply to
KA
Niestety, gdzieś mi te książki wsiąkły. Ktoś mi je zap...pożyczył. I tyle je widziałem. Właśnie Craig między innymi, ale nie tylko :-(
Konrad
Reply to
KA
To wielka szkoda :(