Jak dojechać do Chodzieży?

Czy ktoś mógłby napisać jak - jadąc od strony Poznania - jechać, żeby dojechać na tę górę w Chodzieży? Nie byłem tam jeszcze a po co błądzić....I gdzie tam są noclegi? Pozdrawiam HuSadam

---------------------------------------------------------------------- Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>>

HuSadam

Z Poznania jedziesz droga na Pile. Z miasta wylatujesz Obornicka. A jak dojedziesz do Chodziezy, to zjedziesz z wielkiej gory :) Nie wiem czy tej akurat szukasz, ale gora tam jest spora z kilkoma zakretami.

Reply to
Fumfol

błądzić....I

No i wiem tyle co przedtem. Ja Chodzież znam. Tylko nie wiem gdzie to miejsce do latania. HuSadam

---------------------------------------------------------------------- Najwiekszy MOTO-serwis w Polsce >>>

HuSadam

witam

Z ubolewaniem stwierdzam, ze na tej gorze czy moze z tej gory nie da sie w zaden sposob latac jak na zboczu poniewaz tam nie ma warunkow. Cala gora to wyciety pas drzew zewszad osloniety wysokimi sosnami, sterczoncy wyciag narciarski a w dole jezioro no i musialby wiac wiatr poludnowy z odchylka wschodnia co jest raczej nie realne. Jak chcesz polatac na zboczu to 30 km od chodziezy jest Pila gdzie znajduje sie lotnisko, na terenie lotniska sa waly z ziemi na ktorych mozna niezle polatac zboczowo, wiatr zachodni z odchylka polnocna. A jesli juz tak na sile chcesz przyjechac do chodziezy to Zapraszam, okolice sa przepiekne :) tyle ze nie do latania.

Biniu

Reply to
Biniu

A jak już tak rozprawiamy o Chodzieży - to jak oceniasz przydatność jeziora do latania z wody? O ile dobrze pamiętam, to tam nie ma drzew dookoła jeziora?

Reply to
Piotr Konopka

Jezioro jak najbardziej się nadaje do lotów, ponieważ można model pilotować stojąc na zboczu tuż nad brzegiem jeziora. Drzewa są na ogół, choć są miejsca łyse. Najpraktyczniej latać jakimś modelem zboczowym z... pływakami. Mam na myśli jezioro miejskie, to najwieksze. Dwa pozostałe jeziora sa obrosnięte dookoła. Można startować z wody i wyrzucając modek z ręki z góry. Tak przynajmniej było 10 lat temu. Husadam

HuSadam

A jesli juz tak na sile chcesz przyjechac do chodziezy to

Moja żona pochodzi z Chodziezy, miasto więc jest mi znane. Idzie mi o miejsce do latania. Ale... jeżeli jest na grupie ktoś, kto mieszka w okolicach Poznań-Kórnik, to mógłbym polecić pewne miejsce, malutkie zbocze wys.10m. z widokiem na łąkę. Wyrzut z ręki dla motoszybowca idealny ale mój najmniejszy model ma 3 m. i mam opory aby iść tam w pojedynkę. Gdyby ktoś jeszcze był to by pomógł. To miejsce znajduje się w Borówcu na trasie Poznań-Katowice, 4 km.przed Kórnikiem. Mam tu domek więc jest "baza" gdzie można i wypić czy upiec śląską. HuSadam

100% mieszkania za 2,20% w CHF Sprawdz jak zdobyc najlepszy kredyt na rynku!
Reply to
HuSadam