[SPRZEDAM] Skaner do RoyalEvo

Witajcie,
wystawiam jeszcze raz moduł skanera do aparatur Multiplex RoyalEvo. Radyjko sprzedałem, a ostał mi się skaner więc cena uważam bardzo atrakcyjna.
http://allegro.pl/item464307926_skaner_kanalow_do_aparatur_multiplex_royalevo.html
Pozdrowienia, Tomek

http://allegro.pl/item464307926_skaner_kanalow_do_aparatur_multiplex_royalevo.html
Pozdrowienia, Tomek Z
tym skanerem to jakaś ściema.Co z tego,że nawet tx nie wlączy się gdy kanał jest zajęty. Nawet jak jest wolny podczas sprawdzania i wystartujesz modelem, to zawsze ktoś może włączyć podczas lotu.Nie pomoże wówczas zaden skaner. To gadget nie warty swojej ceny.Lepiej zainwestować w modul 2,4 Ghz i odbiornika pracujący w tym pasmie. Jacek
Alleluja! Po co patrzec w prawo i w lewo na skrzyzowaniu, skoro mam pierszenstwo przejazdu! A najbezpieczniej przerzucic sie nie na 2.4GHz ale na F1A.
Marcin