[SPRZEDAM] Skaner do RoyalEvo

Witajcie,
wystawiam jeszcze raz modu³ skanera do aparatur Multiplex RoyalEvo. Radyjko
sprzeda³em, a osta³ mi siê skaner wiêc cena uwa¿am bardzo atrakcyjna.

Pozdrowienia,
Tomek
Reply to
Vex
Pozdrowienia, Tomek Z
tym skanerem to jakaś ściema.Co z tego,że nawet tx nie wlączy się gdy kanał jest zajęty. Nawet jak jest wolny podczas sprawdzania i wystartujesz modelem, to zawsze ktoś może włączyć podczas lotu.Nie pomoże wówczas zaden skaner. To gadget nie warty swojej ceny.Lepiej zainwestować w modul 2,4 Ghz i odbiornika pracujący w tym pasmie. Jacek
Reply to
Jacek
Alleluja! Po co patrzec w prawo i w lewo na skrzyzowaniu, skoro mam pierszenstwo przejazdu! A najbezpieczniej przerzucic sie nie na 2.4GHz ale na F1A.
Marcin
U¿ytkownik "Jacek" snipped-for-privacy@gmail.com napisa³ w wiadomo¶ci news:gdnhj7$58h$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...
Reply to
goflying