szybowiec elektryk

Witam szanownych grupowiczów Gdzie kupić w miarę dobry szybowiec elektryk już gotowy do lotu? Dzięki za info.Jestem z W-wy.
Pozdrawiam, Michał P.S a może ktoś ma do sprzedania?

Final-Recipient: rfc822; snipped-for-privacy@polbox.com.pl Action: failed Status: 5.0.0 Diagnostic-Code: X-Postfix; host serv.polbox.pl[213.241.3.138] said: 550
KAcper
--
Mail => rot13

Witam. ja mam do sprzedania motoszybowiec elktryk fantasy 2 do sprzedania. Model lata - i może być sprzedany w tym stanie... -4 serwa z metalowymi kołami, dobry silnik klasy 500 z przekładnią , regler 35A jeti. , model może być soprzedany razem z radiem. pisz na priv co Cię interesuje.... silników mam kilka różnych także bezszczotki -na życzenie mogę wymienić na inny. Cena -zależna od wyposażenia - głównie silnika. obecnie waga modelu gotowego do lotu 1460g, rozpiętość 180cm, powierzchnia skrzydeł 32dm2. z mniejszym pakietem i silnikiem model może ważyć ponizej 950g. pozdrawiam. Witek