[RC] Tranzystor IRL2203N

Witam Szanownych Grupowiczów !
Wielkie dziêki za porady co do odbiornika Sanwa.
Wynika z nich, ¿e bêdê musia³ pozmieniaæ piny w reglu i serwach.
Tylko zastanawiam siê, czy odbiornik nie jest czasem ju¿ spalony,
gdy¿ jest z 2-giej rêki, a poprzedni w³a¶ciciel mówi³, ¿e pracuje z
wszystkimi serwomechanizmami. Jak go sprawdziæ ????
Buuuuuuuuuuu, chyba siê pop³aczê, jak go pod³±czê normalnie,
a ma zamienione piny, to siê spali. Jak go pod³±czê z zamienionymi,
a nie ma zamienionych pinów to te¿ siê spali ...
A teraz wracaj±c do tematu...
Wie kto¶ czasem gdzie mo¿na dostaæ w/w tranzystor ?
Pisa³em do
ale nie dosta³em odpowiedzi.
Z chêci± bym kupi³ z 5 sztuk, ale nie wiem gdzie dostaæ.
Mam mo¿liwo¶æ zrobienia regla w smd
ale jedyny problem, to ten tranzystor.
Mo¿e jak kto¶ ma doj¶cie, to mi prze¶le za zaliczeniem pocztowym ?
Reply to
--==PEGAZ==--
Dnia 2003-12-15 09:14, Użytkownik --==PEGAZ==-- napisał:
Jeszcze lepsze są IRL3808 i IRL1404, ale oba stosunkowo drogie i trudno dostepne. W ostatni wtorek 10-go, podawałem w poście "[RC] Nowy FET" parametry (i namiary sklepy) na MTP75N03 który jest prawie równie dobry jak IRL2203 a znacznie tańszy.
Reply to
Jakub Witkowski
U¿ytkownik "Jakub Witkowski" snipped-for-privacy@wstaw.domene.z.sygnatury> napisa³ w wiadomo¶ci news:brjs56$12vv$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...
Nie powinno byæ problemów z zastosowaniem go w reglu od teos'a ?
Reply to
--==PEGAZ==--
. Jak go sprawdziæ ????
:))) rozbierz i zobacz na kondensator elektrolityczny podlaczony do pinow zasilajacych. Tam gdzie kondensator ma - jest tez - zasilania (pod warunkiem, ze ktos go nie wlutowal odwrotnie ;))) pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Dnia 2003-12-15 10:47, Użytkownik --==PEGAZ==-- napisał:
Maksymalny prąd niższy o jakieś 10-20%. Nie dopuszczaj do nadmiernego spadku napięcia (ustawienie CUT-OFF), tak aby bramka była zawsze w pełni wysterowana (minium 5V dla 37A, 4V dla 15A) i będzie ok
Reply to
Jakub Witkowski
U¿ytkownik "Jakub Witkowski" snipped-for-privacy@wstaw.domene.z.sygnatury> napisa³ w wiadomo¶ci news:brk522$19sl$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...
Wielkie dziêki !!!