minitokarnia

Witam
Zastanawiałem się czy by nie kupić minitokarni. Wczoraj oglądałem taką małą - polską, wrzeciono 80 lub 100 mm, możliwość frezowania. Ale chyba za
mała będzie jak dla mnie.
Facet chce 800 zł, Noży ma tam z 15, warto dać? W sumie to czasem by się przydała, ale ze względu na wymiary raczej rzadko.
Wielkość taka, że na stole można sobie postawić.
Niby nie chce dużo, ale...
Sam nie wiem. A może ktoś z Was by reflektował?
Fotek nie mam i nie będę jechał robić, ale wygląda w miarę OK
Pozdrawiam
Jacek
Witam może byłbym zainteresowany . Podaj jakieś namiary . Marek S
Marek S pisze:

Za późno, jest już u mnie:)

Poważnie mówisz?
Kupiłeś ją?
Napisz coś więcej.
Jacek

Ale ten mały silniczek może być za mały jesli będzie się wolniej kręcił, musisz sprawdzać czy się nie przegrzewa.
No i dobrze, że kupiłeś, aby Ci dobrze służyła.
Dla mnie było za drogo, bo już za ponad 1300 można kupić nowe Chińskie g..., tyle, że to będzie sama tokarka, ale ma robienie gwintów.
Rzuć jakieś fotki, co tam dostałęś.
Pozdrawiam
Jacek