Thunder Tiger - Christen Eagle (??)

Cześć, czy miał ktoś do czynienia z modelem Thunder Tiger - Christen Eagle (??) Dotarły do mnie słuchy, że dziewczyna chcę mi go kupić na urodziny :) a
nie chciał bym aby okazał się totalnym nielotem. Wyczytałem na jakimś zagranicznym forum, że ktoś miał z nim spore problemy. Podobno ciężko ustawić środek ciężkości, a model jest ogólnie mało stabilny. Z miejsca zmieniłbym standardowy silnik na bezszczotkowca o ciągu 450 gram. Z góry wielkie dzięki!
--

Pozdrawiam serdecznie,
Tomek