wytrzymala izolacja termiczna

Poszukuje jakiegos materialu o duzej wytrzymalosci na sciskanie (w stylu tekstolitu) ktory bedzie dobrym izolatorem ciepla; cos ogolnie dostepnego -
potrzebuje plyte o wymiarach 150x500mm, temperatury do 150st; polecicie cos?
pozdrawiam Artur
Witam Teflon, nieco bardziej miekki od tekstolitu, ale do 200 st C wytrzyma.

wiadomości

no nieststy za miekki; musi na tym wisiec kilka kg i to przy sporych drganiach - moze wyjasnie temat, bedzie prosciej;) malo modelarskie, ale to chyba najblizsza tematowi grupa praktykow a nie 'teoretykow fantastow';) dokladnie chodzi mi o odizolowanie termiczne kolektora dolotowego od glowicy w silniku; takze mam do wyboru gruby tekstolit (malo wygogodne ze wzgledu na ograniczona dlugosc szpilek), lub cos cienszego, ale znacznie gorzej przewodzacego cieplo, tylko wlasnie jaki moglby to byc material?
pozdrawiam Artur
W zasadzie textolit załatwia rakie sprawy . przecież 10 mm powinno załatwic problem. No MDF na pewno nie w takim układzie........

no wlasnie problem w tym ze 10mm nie wejdzie; max to z 6... nie wiem tylko na ile dobra izolacja jest 6mm tekstolitu; BTW gdzie mozna kupic go w mniejszych niz hurtowe ilosciach? z plytami ponad 1m2 nie ma probelmu, ale nie moge nigdzie namierzyc malych...
pozdrawiam Artur
Dowolny warsztat elektryczny . Ale właściciel musi mieć więcej niż 40 lat. Wtedy ścinek znajdzie w starych szpejach

A czemu nie MDF ? Do 150 C spokojnie wytrzyma