Oprogramowanie do obliczania wytrzymalosci

Prosilbym o podanie nazw dobrych programow do obliczania wytrzymalosci
konstrukcji.
Z gory dziekuje za pomoc.
Reply to
Jakub Mikus
Dnia 2005-02-26 18:56, Użytkownik Jakub Mikus napisał:
Robot
wersja demo do ściągnięcia z tej strony sporo potrafi.
Reply to
Michal Grodecki
Użytkownik Jakub Mikus napisał:
COSMOS ale jest kosmiczny w obsłudze, RM-win, Robot to już chyba ktoś podał, PSW.To zależy co chcesz liczyć statyke czy wytrzymałość,Polecam Cosmos (jest darmowa wersja,ale troszke okrojona),gdyż można dużo zrobić na nim i w miare dokładnie
Reply to
Pasken
Dnia Mon, 28 Feb 2005 09:21:27 +0100, Pasken napisał(a):
A możesz podać linka do tego darmowego COSMOSA? Bo według mnie to darmowy jest najwyżej trial, ale mogę się mylić.
Doc
Użytkownik Doc napisał:
wypełniasz formularz zamówienia i oni Ci przysyłają demo wersje,nawet długo nie czekałem
Reply to
Pasken
Dnia Mon, 28 Feb 2005 14:39:20 +0100, Pasken napisał(a):
Czy ten trial ma tylko ograniczenia funkcjonalności czy także czasowe?
Reply to
Doc
Użytkownik Doc napisał:
ma tylko ograniczenia funkjonalonści