Polskie normy

Robert Wańkowski

Przestań. Te kotły to charytatywnie robisz? Dla Przytułku Świętego Alberta? W PKN za nią zapłacisz parenaście złotych i masz. Aktualną. Kotły to nie są gwoździe papiaki, one potrafią wybuchnąć, kogoś zabić. Nawet nie zawsze z winy kotła. A chcesz się potem prokuratorowi tłumaczyć że zrobiłeś wszystko, żeby kocioł był bezpieczny? Kradnąc normę?

Konrad

Nie żołądkuję się, tak naprawdę nic mnie to nie obchodzi czy PKN ma z czego żyć. Ja tylko odradzam głupkowate kombinowanie, na wypadek gdyby Pytacz robił te kotły na poważnie. I to wcale nie dlatego że w Polsce normy są bardzo tanie, albo że leży mi na sercu jego bezpieczeństwo prawne. Obawiam się jedynie o bezpieczeństwo użytkownika kotła (a może to ja go kupię?) Konrad

PS. Jeśli Pytacz chce się czegoś technicznego o tych kotłach dowiedzieć, to jak najbardziej... PS2 Konstruktor hali targowej z Chorzowa/Katowic, która zawaliła się 2 lata temu siedzi do dziś w areszcie. Chłop ma kawał życia wykreślony (całe tak naprawdę), tylko dlatego że prokuratorowi coś się nie spodobało w papierach. Wcale niekoniecznie dlatego że coś źle zaprojektował. Sprawa w sądzie diabli wiedzą kiedy będzie, nie wiadomo co sąd orzeknie o czyjejkolwiek winie. A może sąd go uniewinni? Może to tylko jakieś głupstwo było? Tylko o głupstwo mi tu idzie!

Nie wiem o czym Wy "powazni" tutaj gadacie... Ot po prostu, zamiast sobie skanowac normy strona po stronie i pzrerabiac na pdf, myslalem ze juz ktos to zrobil....

A co dla wlasnych zasobow nie mozna skanowac i miec w pdfie? Bzdura! Mozna!

Reply to
Max