Dynamometr - gdzie szukac?

Witam
Ostatnio na lotnisku podczas przymiarki roznych smigiel wpadlismy na pomysl,
ze przydalby sie dynamometr.
Umozliwilby besposredni pomiar ciagu modelu w ciagu "mgnienia oka".
Wlasciwie najlepsze byloby 2: jeden mniejszy, ze skala powiedzmy do 1-1,5kg
a drugi wiekszy, do duzych modeli...
Tak, tylko gdzie to kupic? Kiedys byly w CEZASie a teraz lipa... No wiecie,
teraz w szkolach komputery, bajery, a o czyms takim jak dynamometr chyba juz
ludzie zapomnieli... ;)))
Czekam na wszelkie informacje
Reply to
Darek F.
Cześć,
ja mam coś takiego:
i mogę polecić. Pokrywa zakres praktycznie wszystkich modeli z wystarczającą dokładnością.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
U¿ytkownik "Piotrp_de" napisa³:
No normalnie jakas pomrocznosc mnie dopadla (moze jasna! ;))) ), dzieki za ocucenie: WAGA WEDKARSKA !!!
Jutro ide do wedkarskiego a jeszcze dzis przejrze Allegro...
Reply to
Darek F.
...do dużych jak w sam raz

Pozdrawiam Zdzisław
----- Original Message ----- From: "Władek_J" <prb snipped-for-privacy@tlen.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, June 14, 2006 6:11 PM Subject: Re: Dynamometr - gdzie szukac?
---------------------------------------------------------------------- Zobacz nowosci salonu moto w Madrycie >>>
Tramp
Cześć,
anemometr to "tylko" prędkość strumienia zaśmigłowego. Do tego zakłócona opływem wzdłuż kadłuba, czy przez płaty. Może coś dać porównawczo, gdy znasz siłę ciągu statycznego. Ale jako zastosowanie "solo" - raczej nic nie da.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Cześć,
takim czymś próbowałem kiedyś. Niestety zbyt niedokładna...
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
No w³a¶nie tez tak my¶la³em, ¿e nic z tego. Ostatnio mierzy³em k±tem odchylenia krzaku ja³owca od pionu. ZDZ 210 ma jakie¶ 35 do 39 kg ci±gu ( to by³o ³atwe do zmierzenia), to ile ma 420? Oko³o 30 stopni na krzaku;)))) Pozdrawiam W³adek
Reply to
invalid unparseable
Ostatnio mierzyłem kątem
Cześć,
Ps.dostałeś kopertkę?, nie miałem okazji osobiście.
Pozdrawiam, Darek
Reply to
DAREKRC
Noooo my tu mówimy o modelach a nie ULM-ach ;-) Pozostaje Ci wyskalowanie gałęzi krzaka w skali Beauforta (skalę zaczynaj od 8-mki). Przy pełnym gazie tej 420ki krzak odlatuje wraz z korzeniami :-)
Pozdrawiam Piotr

piotrp_de