Dynamometr - gdzie szukac?

Witam
Ostatnio na lotnisku podczas przymiarki roznych smigiel wpadlismy na pomysl, ze przydalby sie dynamometr. Umozliwilby besposredni pomiar ciagu modelu w ciagu "mgnienia oka".
Wlasciwie najlepsze byloby 2: jeden mniejszy, ze skala powiedzmy do 1-1,5kg a drugi wiekszy, do duzych modeli...
Tak, tylko gdzie to kupic? Kiedys byly w CEZASie a teraz lipa... No wiecie, teraz w szkolach komputery, bajery, a o czyms takim jak dynamometr chyba juz ludzie zapomnieli... ;)))
Czekam na wszelkie informacje
Darek F., Białystok, GG: 1905575

Cześć,
ja mam coś takiego: http://tinyurl.com/zh7ym i mogę polecić. Pokrywa zakres praktycznie wszystkich modeli z wystarczającą dokładnością.
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de

Użytkownik "Piotrp_de" napisał:

No normalnie jakas pomrocznosc mnie dopadla (moze jasna! ;))) ), dzieki za ocucenie: WAGA WEDKARSKA !!!
Jutro ide do wedkarskiego a jeszcze dzis przejrze Allegro...
--
Serdecznie pozdrawiam
Darek F., Białystok, GG: 1905575

Witam A może ktoś wie, jak do tego celu wykorzystać wiatromierz?
Pozdrawiam Władek
...do dużych jak w sam raz http://www.allegro.pl/item108732632_waga_sprezynowa_dynamometr_25kg_niemieck a_eumor.html
Pozdrawiam Zdzisław