Jaki to klucz?

http://img84.imageshack.us/img84/2282/p1011407.jpg
Gwint 20 mm, na zewnątrz ta nakrętka (samohamowna?) ma 32 mm. Jak to odkręcić? Jak się nazywa klucz do takiej nakrętki?
Bo śrubokrętem już ją trochę zmasakrowałem.
Robert
Dodam, że klucz hakowy nie nadaje się. Nakrętka jest w zagłębieniu.
Robert

Pewnie są specjalne klucze lub można dorobić z rury. Zawsze stosowałem nieco stępiony przecinak i większy młotek :) Nakrętka nie jest zagnieciona gdzieś? Wiesz w którą stronę powinno się odkręcić? Niepokoi ten pierścień z przodu. To ozdupka czy może jakaś blokada? Wojtek
--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę
W dniu 2012-05-21 20:30, Robert Wańkowski pisze:

A może to nie tworzywo, tylko klej do gwintów ?
--
P. Jankisz
Dnia Mon, 21 May 2012 19:58:38 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

Jest to nakrętka typy KM, dla przykładu link poniżej: http://www.pkm.edu.pl/index.php/component/content/article/85-way-normy/297-06000217
Do takich nakrętek są odpowiednie nasadki. W katalogu LUNA znajdziesz taki klucz: http://lunapolska.pl/index.php?page=katalogi
--
Ark Sempow
Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów [P.Picasso]

Napisz proszę jaki ma symbol/kod/oznaczenie/nazwę ten klucz bo link prowadzi do strony głównej.
Robert
Dnia Mon, 21 May 2012 20:48:21 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

Na stronie głównej otwórz katalog narzędzi ręcznych i na stronie 243 jest określona taka nasadka. Wg. twojego opisu dla gwintu M20 będzie to nasadka KM4. Zadzwoń lub napisz emalię [zakładka: Kontakt].
--
Ark Sempow
Żaden człowiek nie jest tak niebezpieczny jak idealista [F.Dyson]

http://www.kramp.com/shop/action/itemcatprd_20_-22_11451_437392_268530_814148_DPKM04+Wk ł+klucza+nasad+12+KMAN+4
Dzięki, chyba znalazłem, nawet blisko mnie. Jutro będę wiedział czy trzeba zamówić 100 szt, a może 3 tyg czekać. Albo cena mnie zabije.
Jeżeli nie kupię to może jakąś zwykłą nasadkę dopasuję średnicą i wytnę zęby. Tylko pewnie będzie kruche. A ząbki malutkie.
Robert
Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup

Bo to dwa srubokrety sa potrzebne :-)
Użytkownik "J.F"

Jak już to trzy. I dwóch ludzi. :-)
Robert
Dnia Mon, 21 May 2012 23:44:18 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

Tu chyba 2, co innego jakby byly trzy naciecia.
Wazne zeby atakowac z dwoch stron, tzn co 180 stopni.
Użytkownik "J.F."

Trzeci jako pokrętka.
Robert
Dnia Tue, 22 May 2012 08:01:31 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

Nie nie - nic na sile, wszystko mlotkiem, tzn dwoma mlotkami naraz :-)
W Lunie 500 zł W tej drugiej firmie 150-200 zł
Próbowałem śrubokrętami, szczypcami. Kiepsko, wyskakuje z nacięć.
Robert
Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpff9p$qs7$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Jestes pewny ze to nakretka ? Niezabezpieczona ? Z prawym gwintem ?
To sprobuj dwa srubokrety, dwa mlotki i dwie osoby (ewentualnie trzecia do trzymania). Albo od kawalek rurki i pilnik.
Jesli dobrze widze to jeszcze mozna sprobowac lozysko zniszczyc i kulki wyciagnac.
W dniu 2012-05-22 09:42, J.F pisze:

A czemu zniszczyć ? Jeśli koszyk plastikowy da się łożysko złożyć z powrotem.
--
P. Jankisz
On Tuesday, 22 May 2012 08:42:33 UTC+1, J.F wrote:

Hehe :-) Za chwil dojdziesz do takich zegarmstrzowskich narzdzi jak ktwka albo palnik acetylenowy :-)
Poszedłem do ślusarza za rogiem. :-) Zrobił mi na poczekaniu za 15 zł.
http://img444.imageshack.us/img444/4886/p1011409.jpg
Odkręciłem, ale bardzo ciężko kręciło się do samego końca. Nie wiem czy te nakrętki są jednorazowe? Jak tam jest zrealizowana samohamowność? Inny skok? Ciasny gwint? Kleju nie było.
http://img715.imageshack.us/img715/6039/p1011412.jpg
Robert
On Tuesday, 22 May 2012 14:06:19 UTC+1, Robert Wakowski wrote:

To jest drobnozwojny gwint, w zasadzie nie potrzebuje samohamownoci (liczenie na samohamowno w urzdzeniach z definicji drgajcych to zwyka naiwno)- tam w waku powinien by wyfrezowany rowek (jak pod wpust, tylko pytszy), w tym rowku powinien siedzie wewntrzny zb podkadki, a jeden z zewntrznych powinien by zagity w jedno z czterech naci ktre galanto zmasakrowae. Skoro nie byo podkadki oyskowej pod nakrtk, to zgaduj e wczeniej kto przy tym urzdzeniu majstrowa, rozebra to i zgubi podkadk. Obawiajc si samoczynnego odkrcenia nakrtki, poradzi sobie metod mesela i motka. Nakrtka nie spada, tyle e jak wida eleganckie rozwizanie to raczej nie byo :-) Konrad PS na pierwszym zdjciu rowka nie wida, by moe z zaoenia urzdzenie byo niefachowe. A moe rowek jest po drugiej stronie waka, z tego kta niewidoczny.