Listwy przyszybowe PVC - białe

Witam!
Bezskutecznie poszukuję informacji, gdzie można zakupić same listwy
przyszybowe do mocowania w drzwiach wewnętrznych. Chcę wymienić w
posiadanych drzwiach bardzo brzydkie listwy z szarego PVC.
Nie chcę wstawiać listw drewnianych, za dużo zabawy, szlifowanie,
malowanie:-( a to także koszty.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
greg
Reply to
gregb
A nie lepiej na *pl.misc.budowanie*
Reply to
ryhoo
Jeżeli kształt ci odpowiada tych listew to wymontować je i pomalować. Masz wtedy mało pracy i dobry efekt niskim kosztem. A jeżeli upierasz się przy nowych to tu:
Robert
Reply to
Robert Wańkowski