Nanotechnologia - materiały budowlane

Potrzebuj─Ö przygotowa─ç na zaliczenie prezentacje pod tytu┼éem "Nanotechnologia - mo┼╝liwo┼Ťci i ograniczenia w odniesieniu do materia┼é├│w
budowlanych". Jedyne materia┼éy, kt├│re posiadam, cho─ç do┼Ť─ç obszerne ale niestety po angielsku. Moja znajomo┼Ť─ç technicznego angielskiego nie jest zbyt dobra wi─Öc rozszyfrowanie tekstu stanowi du┼╝y problem.
Czy kto┼Ť m├│g┼éby mi pomoc?? Poszukuj─Ö wszelkich informacji, artyku┼é├│w, zdj─Ö─ç?? Nigdy wcze┼Ťniej nie spotka┼éam si─Ö z tematyk─ů nanotechnologi w materia┼éach budowlanych. Wi─Öc mo┼╝e kto┼Ť ma pomys┼é co powinna zawiera─ç moja prezentacja.
PS. Sama zabieram si─Ö za przeszukiwanie google.
Add pictures here
Ôťľ