KOMPOZYTOWE MATERIAŁY CIERNE

Jestem studentem Politechniki ┼Ül─ůskiej. Pisz─Ö prac─Ö dyplomow─ů na temat: "KOMPOZYTOWE MATERIA┼üY CIERNE W POJAZDACH SAMOCHODOWYCH" (materia┼éy
kompozytowe na ok┼éadziny cierne, ok┼éadziny hamulcowe, hamulce cierne). Bardzo trudno jest mi znale┼║─ç jakiekolwiek materia┼éy na ten temat. Je┼╝eli kto┼Ť ma dost─Öp do materia┼é├│w na powy┼╝szy temat i m├│g┼éby si─Ö ze mn─ů nimi podzieli─ç, bardzo bym prosi┼é o przes┼éanie ich na aderes: mariomanieko2.pl

Ôťľ

Moze znajdziesz cos pod nazwa Kompozyty Frykcyjne. pozdr.
Add pictures here
Ôťľ

Zawsze mnie zastanawiał sens pisania pracy dyplomowej na temat, do którego nie można znaleźć materiałów.
Ja sobie wybra┼éem temat pracy taki, na kt├│rym si─Ö dobrze zna┼éem i mia┼éem w domu ca┼é─ů bibliotek─Ö. Albo sprytny by┼éem albo leniwy ;-)
Bo nie mówcie mi, że w dzisiejszych czasach temat pracy dostaje się odgórnie, bo to byłaby paranoja...
~BitPump
Add pictures here
Ôťľ
On Tue, 10 May 2005 22:49:04 +0200, ~BitPump wrote:

Hm, na PWr [elektronika] pracownicy przygotowywali spis tematow do wyboru.
W sumie moze byc latwiej wybrac temat z listy, niz wybrac promotora ktoremu odpowiada twoj temat :-)
Ôťľ
J.F. napisał(a):

Mysle, ze to na naszych politechnikach raczej regula. Co wiecej, czesto student wybiera najpierw promotora a dopiero potem temat pracy, ktory tenze moze mu zaproponowac.
<Moose>
Add pictures here
Ôťľ

To na dziennych - <2-5% student├│w wyjdzie z w┼éasn─ů propozycj─ů, na zaocznych bywa┼éo wr─Öcz odwrotnie (bywa┼éo, bo teraz zaoczne zrobi┼éy si─Ö komercyjn─ů alternatyw─ů dziennych).
Add pictures here
Ôťľ
"J.F." napisał(a):

Wystrczy wybrac sie na konsultacje, zaproponowac temat na ktory chce sie pisac i pracownik taki temat poda do wyboru (i jeszcze w kajecie sobie zapisze dla kogo to ma byc). Przetestowane. Na PWr [elektronika] ;)
Robert
Add pictures here
Ôťľ
Dnia 2005-05-14 15:52, Użytkownik Robert Sander napisał:

Na PK (WI┼Ü) te┼╝ dzia┼éa. Tylko trzeba o tym chwilk─Ö wcze┼Ťniej pomy┼Ťle─ç, tak z pocz─ůtkiem 5 roku.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy