KOMPOZYTOWE MATERIAŁY CIERNE

Jestem studentem Politechniki Śląskiej. Piszę pracę dyplomową na temat: "KOMPOZYTOWE MATERIAŁY CIERNE W POJAZDACH SAMOCHODOWYCH" (materiały kompozytowe na okładziny cierne, okładziny hamulcowe, hamulce cierne). Bardzo trudno jest mi znaleźć jakiekolwiek materiały na ten temat. Jeżeli ktoś ma dostęp do materiałów na powyższy temat i mógłby się ze mną nimi podzielić, bardzo bym prosił o przesłanie ich na aderes: mariomanieko2.pl

Reply to
GRZEGORZ

Użytkownik "GRZEGORZ" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Moze znajdziesz cos pod nazwa Kompozyty Frykcyjne. pozdr.

Reply to
Lharkon

Zawsze mnie zastanawiał sens pisania pracy dyplomowej na temat, do którego nie można znaleźć materiałów.

Ja sobie wybrałem temat pracy taki, na którym się dobrze znałem i miałem w domu całą bibliotekę. Albo sprytny byłem albo leniwy ;-)

Bo nie mówcie mi, że w dzisiejszych czasach temat pracy dostaje się odgórnie, bo to byłaby paranoja...

~BitPump

Reply to
~BitPump

Hm, na PWr [elektronika] pracownicy przygotowywali spis tematow do wyboru.

W sumie moze byc latwiej wybrac temat z listy, niz wybrac promotora ktoremu odpowiada twoj temat :-)

J.F. napisał(a):

Mysle, ze to na naszych politechnikach raczej regula. Co wiecej, czesto student wybiera najpierw promotora a dopiero potem temat pracy, ktory tenze moze mu zaproponowac.

<Moose>
Reply to
Moose

To na dziennych - <2-5% studentów wyjdzie z własną propozycją, na zaocznych bywało wręcz odwrotnie (bywało, bo teraz zaoczne zrobiły się komercyjną alternatywą dziennych).

Reply to
pisz_na.mirek

"J.F." napisał(a):

Wystrczy wybrac sie na konsultacje, zaproponowac temat na ktory chce sie pisac i pracownik taki temat poda do wyboru (i jeszcze w kajecie sobie zapisze dla kogo to ma byc). Przetestowane. Na PWr [elektronika] ;)

Robert

Reply to
Robert Sander

Dnia 2005-05-14 15:52, Użytkownik Robert Sander napisał:

Na PK (WIŚ) też działa. Tylko trzeba o tym chwilkę wcześniej pomyśleć, tak z początkiem 5 roku.

Reply to
Michal Grodecki