materiały modelarskie

Witam Wszystkich. Ładnych parę lat nie zajmowałem się modelarstwem. Teraz
chciałem wrócić do tego jakże pożytecznego zajęcia, ale ... nie wiem gdzie
można kupić jakiekolwiek materiały. Mam na myśli: listewki sosnowe, sklejkę,
balsę (chyba w dobie gospodarki rynkowej jest już dostępna?), cellon i
inne - to czego normalnie używa się do budowy latających modeli samolotów.
Mieszkam w okolicy Wrocławia, proszę o wskazanie jakiegoś sklepu. Te, które
znałem już nie istnieją...
Jacek
Reply to
Jacek Maj
Cześć Bardzo dobry sklep

pozdrawiam jack
Reply to
Jack
Dziękuję Wam za linki. A coś bliżej mnie? Czasami dobrze jest widzieć materiał zanim się go kupi...
Jacek
Reply to
Jacek Maj
gdzie
Jak najbardziej jest dostepna pod kazda postacia ;)
, cellon i
polecam
szczegolnie
))pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Najtaniej?

invalid unparseable
Dziękuję za zaproszenie :-). Będę na 99%.
Jacek
Reply to
Jacek Maj
Jacek
Reply to
Jacek Maj
hehe.. polemizowałbym z tym "Riku = najtaniej" ....
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen