[RC] Jak skleić tłumik?

A ściślej mówiąc, czy da się _skutecznie_ przykleić odłamany
z jednej strony uchwyt mocujący tłumik do silnika?
Czy ktoś może próbował z pozytywnym skutkiem ?
Tłumik do mojego MDS-a 4.5ccm kosztuje w Riku 110zł :(
(Co ciekawe - tłumiki do OS-ów są po ok. 60zł....)
Reply to
Piotr Konopka
Mam taki tłumik do MDS-a 11,5 cm^3 pospawany, niestety skuteczność 50 % bo drugi od 10 cm^3 nie chciał się pospawać.
Reply to
Jacek Borowski
spróbuj Super Metal / dwuskładnikowy / - model making - ok 28 zł za zestaw. U nas pracuje MDS / korpus / sklejony tym klejem
Reply to
Jerzy
albo taki precik do lutowania aluminium ... teraz takie to modne jakas "kosmiczna technologia" a jak nie - to opaske taką zastosuj jak do przewodów od ukłądu wodnego w samochodach - taka zkrecana jakas lepsza i za cylinder tak mam fabrycznie w Webrze 40
----- Original Message ----- From: "Jerzy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, August 27, 2003 7:41 AM Subject: Re: [RC] Jak skleićtłumik?
Reply to
Major
Użytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...
I skończy się pewnie tak, że wydasz z 50 zł na jakieś kleje i topiki i nici z tego będą bo i tak będziesz musiał wydać na nowy tłumik...Jest takie brzydkie ale prawdziwe powiedzenie " Z gówna bata nie ukręcisz", czyli nie kombinuj tylko poszukaj sprawnego tłumika...
Powodzenia. Michał.
Reply to
Gelerth
Ja napisałem ze klej kosztuje ok 28 zł a nie 50 , jak sugerujesz
Chcesz powiedzieć,że nie wiem co mówie ? i że radzę mu aby kupił gówno ?
Jeśli już byłbym innego zdania - to napisałbym to nieco inaczej
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl snipped-for-privacy@poczta.onet.pl Użytkownik "Gelerth" snipped-for-privacy@computerland.pl napisał w wiadomości news:bihrpq$4pf$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Jerzy
:))) - dziękuję kolegom za opinie. Nie łudziłem się, że sklejenie tego będzie łatwe i proste - stąd moje pytanie na grupie. Spróbuję go pokleić tym, co mam dostępne, a jak się nie uda, to cóż... nikt mi nie zarzuci, że nie próbowałem. BTW, czy ktoś mógłby zmierzyc rozstaw śrub mocujących w tłumikach do OS-ów o podobnej pojemności??? W moim MDS-ie to 35mm/M3, okno wylotowe ma 23x6mm. Może jakiś od OS-a podpasuje - są o połowę tańsze...
Reply to
Piotr Konopka
Witam Ja miałem dokładnie takie samo zdarzenie i dokładnie w takim silniku jak Ty. Poradziłęm sobie w ten sposób, że znalazłem spawacza, który spawa metale kolorowe i dospawał mi urwane uszko. Pan byl na tyle miły i sympatyczny, że nie wziął ani złotówki, mimo że kosztowało go to sporo pracy. W tym sezonie MDS spisuje sie bardzo dobrze i nie ma (odpukać) z nim żadnych kłopotów. Pozdrawiam serdecznie PiotrA PS Swoją drogą trochę zabójcza jest cena tego tłunika.
Użytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...
Reply to
Piotr Antonik
Pozwole sobie wtracic swoje trzy grosze. Potwierdzam zdanie Piotra_de. O ile sklejenie korpusu silnika jest wykonalne to w przypadku tlumika (z racji wysokiej temp i drgan) zadanie to jest chyba niewykonalne. Sugeruje nawet nie probowac klejenia tylko od razu isc do spawacza. Po nieudanym klejeniu zostaje warstwa kleju ktora potrafi nadzwyczaj utrudnic spawanie. Oczywiscie poprawne pospawanie stopu lekkiego a tym bardziej spieku jest rzecza trudna ale nie niemozliwa. pzdr M.Gawdzik
Reply to
mak62