Czy da się Upgrage aparaturki Flash 4

Mam pod ręką Flasha 4 , czy da się ją przerobić aby dało się dołączyć do PC i latać na FSM?

zbyszek

Reply to
zbycho

Z glebin modelarni ...

z> Mam pod ręką Flasha 4 , czy da się ją przerobić aby dało się dołączyć do z> PC i latać na FSM? z> zbyszek

Witam. Owszem da sie :) Stalem przed tym samym problemem, ale udalo mi sie sprzedac aparature zanim cokolwiek zmodyfikowalem. Tutaj:

wszystko co potrzeba. I pare dodtakow o ktore mozna wzbogacic sprzet.

Milej lektury.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper