Potrzebuje pomocy

Jestem studentem Politechniki Śląskiej. Piszę pracę dyplomową na temat: "KOMPOZYTOWE MATERIAŁY CIERNE W POJAZDACH SAMOCHODOWYCH" (materiały
kompozytowe na okładziny cierne, okładziny hamulcowe, hamulce cierne). Bardzo trudno jest mi znaleźć jakiekolwiek materiały na ten temat. Jeżeli ktoś ma dostęp do materiałów na powyższy temat i mógłby się ze mną nimi podzielić, bardzo bym prosił o przesłanie ich na aderes: mariomanieko2.pl

On 10 May 2005 15:13:25 +0200, Grzegorz wrote:

Marki w hamulcach to sa Brembo, Ferrodo, Lucas, od biedy Sachs - moze ich zapytaj co uzywaja ?
Jeszcze mozna przeszukac bazy patentowe - www.uspto.gov.
witam
o kurna ja nie moge moj nastepca z wydzialu transportu w K caluje raczki
twoj oddany buziczek pozdrow dr. ubysza