Potrzebuje pomocy

Jestem studentem Politechniki Śląskiej. Piszę pracę dyplomową na
temat: "KOMPOZYTOWE MATERIAŁY CIERNE W POJAZDACH SAMOCHODOWYCH" (materiały
kompozytowe na okładziny cierne, okładziny hamulcowe, hamulce cierne). Bardzo
trudno jest mi znaleźć jakiekolwiek materiały na ten temat. Jeżeli ktoś ma
dostęp do materiałów na powyższy temat i mógłby się ze mną nimi podzielić,
bardzo bym prosił o przesłanie ich na aderes: mariomanieko2.pl
Reply to
Grzegorz
Marki w hamulcach to sa Brembo, Ferrodo, Lucas, od biedy Sachs - moze ich zapytaj co uzywaja ?
Jeszcze mozna przeszukac bazy patentowe -

J.F.
witam
o kurna ja nie moge moj nastepca z wydzialu transportu w K caluje raczki
twoj oddany buziczek pozdrow dr. ubysza
Reply to
slonzok62