Czy uprawnienia budowlane zaleza od specjalnosci kierunku studiow?

Zgodnie z nowym prawem budowlanym aby uzyskac uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczen nalzezy posiadac dyplom magistra. Czy to prawda
ze aby uzskac takie uprawnienia nalezy skonczyc studia o kierunku budownictwo na specjalizacji konsrukcje budowlane a skonczenie studiow o kierunku budownictwo np. na specjalizacji inzynieria produkcji budowlanej nie da takiej mozliwosci? Czy tylko specjalizacja konstrukcje budowlane daje mozliwosc usyskania uprawnien budowlanych do projektowania bez ograniczen? Prosze o odpowiedz osoby zorientowane w temacie.
Add pictures here
Ôťľ
ttt napisa│(a):

Jest teraz dok│adnie tak jak piszesz... Niestety w innym wypadku pozostaj▒ jedynie uprawnienia z ograniczeniami...Chyba, ┐e rozpocz▒│e sta┐ przed 1 stycznia 2006... Tak jak np. ja...
Add pictures here
Ôťľ
Nie wiem czy dokladnie przeczytales pytanie. Chodzi o specjalnosc studiow, czy tylko specjalnosc KBI pozwala na uzyskanie uprawnien. Swoja droga to ze praktyki rozpoczales przed 1 stycznia jeszcze nic ci nie daje. Nie wiem kto wypuscil taka plotke, spotykam sie z nia nie pierwszy raz. Z tego co ja wiem to czekamy na rozporzadzenia ministra w tej sprawie no ale byc moze sie myle. Napisz dlaczego wnioskujesz ze to ze rozpoczales staz przed 1 stycznia umozliwia ci uzyskanie uprawnien "po staremu" Jestem w takiej samej sytuacji jak ty ale w przeciwienstwie do Ciebie nie jestem taki pewien co do uprawnien, dlatego z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz. Pozdro
Add pictures here
Ôťľ