uprawnienia geotechniczne

Nie znam odpowiedzi, a jestem również (umiarkowanie) zainteresowany tematem. Uprawnienia są regulowane przez prawo i tam należy grzebać aby uzyskać autorytatywną odpowiedź.
Z istotnych rzeczy, przygotowywane są istotne zmiany w kwestii uprawnień co jest związane z wprowadzeniem studiów dwustopniowych. Tak więc aktualne przepisy zapewne staną się nieco nieaktualne za chwilę.
Garść linków które mi się udało wygooglać:
śli znajdziesz coś końkretnego to wyślij na listę.
Pozdrawiam
max
Reply to
Aleksander Matuszak
W zasadzie to chyba znam juz odpowiedz. W moje rece dostala sie ksiazka ze zbiorem przepisow i prawem budowlanym i poruszony zostal m.in ten temat. Odpowiedz (o ile dobrze zrozumialem) jest taka: jako tako oddzielnych uprawnien geotechnicznych nie ma i podlegaja one jako specjalizacja pod uprawnienia konstrukcyjne.
Reply to
Gedeon "Dąb" Dębołęcki