[OT] mocowanie anteny

Użytkownik bezrobotny napisał:

Nie napisałeś ile toto w sumie waży. U mnie takie dwa cybanciki trzymają

1.5m maszt od 6m anteny od CB.

IMO lepiej w cegle, fuga jeśli kiepska to może sie rozejść z czasem. Dla bezpieczeństwa kołek możesz wcisnąć razem z rozrobioną zaprawą cementową, lub na poxipol.

Bo tak powinno być, ale jak masz rozbity uchwyt wiertarski a łapki delikatne to i otwór będzie większy (zwłaszcza w zaprawie)

Zawsze możesz do komina dołożyć jeszcze jeden uchwyt, jak stwierdzisz, że te dwa nie wystarczają. Pozatym przegóglaj pl.rec.radio.amatorskie (mam nadzieję nie pomyliłem nazwy) - tam powinni mieć zdecydowanie większe pojęcie ode mnie.

Reply to
Paweł Hańczur

Cegla ma drobna wade - bywa dziurawa. Jesli masz komin z takowej to kolki rozporowe moga kiepsko trzymac.

W cegle/betonie zawsze sie rozbija. Po wkreceniu sruba kolek na szczescie troche powieksza. Z praktyki to powiem ze dziura nie moze byc za mala.

A ten komin to czynny ? Zeby sie nie okalalo ze kolki podgrzewa ponad 50 st C ..

I na lince uwiazac dla bezpieczenstwa :-)

Użytkownik bezrobotny napisał:

Ej no chyba wiertarką ręczną tego nie robisz? Jak Ci 12 nie idzie, najpierw wywierć 6-tką,

Reply to
Paweł Hańczur

Użytkownik bezrobotny napisał:

Dobrze myślisz :)

Reply to
Paweł Hańczur

Ale stuknieta cegla to peknie dosc nieregularnie, a co gorsza moze na pol :-)

Użytkownik J.F. napisał:

Kurde, nie pomyślałem :(. To może laserem ją co? albo ultradźwiękami? :-)

Reply to
Paweł Hańczur

Ja nie jestem pewien, ale sa jakies pzrepisy mowiace ze do komina mocowac anten nie wolno. Krewny/znajomy mial jakies klopoty z tym zwiazane, posatram sie dowiedziec...

A.L.

Reply to
A.L.

Użytkownik A.L. napisał:

?? Trochę dziwne, mnóstwo anten GSM wisi na kominach.

Reply to
Paweł Hańczur

bezrobotny snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

Wiercenie nie jest konieczne :)

Proponuję obejmę ,która nie niszczy komina:

Pozdrawiam WM

Reply to
Wlodzimierz