Projektowanie częsci i podzespołów motoryzacyjnych

Witam
Szukam jakiejś ksiązki na temat projektowania częsci samochodowych (głownie
układu jezdnego, zawieszenie, hamulce, koła, felgi ; ale
także nadwozie i wnętrze (kokpi), itp.).
Interesują mnie również inne ksiązki na temat projektowania....
Gdzie tego szukać ? (Google nie wiele mi pomół - wyskakuje web design, albo
projektowanie software'u )
TIA
Reply to
Jarocki
Witam Mam bardzo dużo, grubo ponad setkę, książek z zakresu techniki motoryzacyjnej, dotyczących jednak silników spalinowych oraz diagnostyki i naprawy pojazdów samochodowych a w szczególności silników spalinowych. W tym też ma książkę czysto projektową autorstwa Jerzego Jędrzejowskiego – Obliczanie tłokowego silnika spalinowego- Jeśli jednak interesują Cię inne podzespoły pojazdów samochodowych to proponuję żebyś zajrzał sobie na strony internetowe Bibliotek Głównych takich Politechnik jak Warszawska, Śląska w Gliwicach, Wrocławska, Krakowska, Gdańska, Poznańska, itp. a tam w katalogach tematycznych zbiorów bibliotecznych będziesz mógł sobie znaleźć poszukiwane tytuły i autorów podręczników. W każdej z tych bibliotek są czytelnie bogato wyposażone w niezłe zbiory książek z każdej interesującej cię dziedziny techniki. I pozostawiając swój dowód osobisty możesz na miejscu nieodpłatnie korzystać z tych czytelni. Poza tym wpłacając określoną kaucje [ok. 50 zł] na ogół będziesz mógł sobie z takiej biblioteki pożyczać książki. Poza tym poszukaj jeszcze po antykwariatach. Pozdrawiam A.G.
Reply to
Andrzej Gdula
Obliczanie
takiej
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź!!!!
Do jednej z bibliotek / czytelni mam "wejście" (konkretnie PW), ale nie znałem tytułów / autorów - poszukam tam......
Ktoś może zarekomendować jakieś __dobre__ ksiązki o tej tematyce??? (w "gąszczu" dziesiątek tytułow trudno jest wybrać odpowiednie pozycje...)
Jeszcze raz dziekuje!!!
Pozdrawiam!
Reply to
Jarocki
Osoba Jarocki snipped-for-privacy@NO.SPAM.op.pl> napisała w <cfd8rt$3ng$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>:
?dzial=1>Na początek powinno wystarczyć.
Pozdrawiam, Zenon.
Reply to
Zenobiusz Zimny
Dziekuje!, no jest rzeczywiście pare ciekawych książek, kilka pozycji nawet mam....
( Dużo tych książek jest raczej dla serwisantów [diagnostyka, badania, itp] a mało, dla projektantów )
Jestem spragniony wiedzy, proszę o więcej...
Dziekuje!
Pozdrawiam J.J.
Reply to
Jarocki