Re: precyzyjne projektowanie wymiarów konstrukcji

Poza tym nie ma rysunku zlozeniowego calego samolotu zawierajacego

> milion czesci, tylko w odpowiedniej kolejnosci laczy sie detale w > czesci, czesci w zespoly, zespoly w maszyny i urzadzenia i dopiero to na > koncu sklada sie "do kupy" w taki np. samolot. Ponadto tym sie zajmuja > wykwalifikowane zespoly fachowcow, kazdy ma swoja dzialke: elektronicy, > elektrycy, mechanicy, hydraulicy - kazdy sklada swoja dzialke, by na > koncu polaczyc sily i pospinac wszystkie uklady ze soba (elektronike z > mechanika i hydraulika) > :)

Tak mi się przypomniało. Czytałem ze główny menadżer odpowiedzialny za Dreamliner'a (Boeing) miał spore problemy - nie przewidział że braknie śrubek :) i cały projekt ma obsuwę (bodajże pół roku).

Reply to
Damianos