Re: uchwyt do tokarki dwuszcz?kowy

Użytkownik "Romek" snipped-for-privacy@gmail.com napisał >

> chodzi mi i toczenie w drewnie klocków > podzielcie sie wiedzą > > Napisz dokładniej co potrzebujesz robić i wtedy szukaj odpowiedzi -jaki > uchwyt potrzebujesz. > Na marginesie :Z uchwyty cztero-szczękowego wyciągasz dwie szczęki i masz > dwuszczękowy ;} > > GAL

chodzi mi dokładniej o takie cos

za wszystkie odpowiedzi juz dziekuje i prosze o uwagi dalsze pozdrawiam

Reply to
Romek

Użytkownik "Romek" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@y38g2000hsy.googlegroups.com...

chodzi mi dokładniej o takie cos

za wszystkie odpowiedzi juz dziekuje i prosze o uwagi dalsze

A może tutaj zapytaj

? w końcu to nasz rodzimy producent uchwytów. Może odeślą cię do jakiegoś swojego dystrybutora ?

Pozdrawiam Gejzero

Reply to
Gejzero

A może tutaj zapytaj

? w końcu to nasz rodzimy producent uchwytów. Może odeślą cię do jakiegoś swojego dystrybutora ?

I to chyba bardzo dobry. Chłopaki z działu maintenance ( firma w USA) zamawiali wiele różnych i te z polskie były jednymi z lepszych ( mowa o "chuck" ) w obecnym zalewie taniej tandety. Niekiedy trafiały do nas w pudełkach firmowanych przez amerykańskie firmy lub nieraz chyba tylko same szczęki były montowane w korpusie ale fachowcy poznawali że to od bisona ale sama marka i nazwa tez tam jest znana. W tokarniach które u nas pracują są dość trudne warunki bo b.wysoka temperatura brak chłodzenia, dodatkowo musi być usunięty cały smar, trzeba elementy odtłuścić więc praca uchwytu na sucho i wtedy precyzja wykonania musi być dobra. Nie jestem mechanikiem to tylko zasłyszane ale sie cieszyli jak dostali polskie z zaopatrzenia dobrze to słyszeć że polskie jest dobre. Pozdrowienia A.

Reply to
Andrzej B