Przecinarka plazmowa

Powitanko,

Nie zadne zawodowstwo, od czasu do czasu cus bym przycial. Stal pewnie nie grubsza niz 6mm, moze czasem podobnej grubosci Al. Z tego co widze, to z zajarzaniem luku HV sa takie cuda 3 w 1: SPAWARKA INWERTOROWA 3W1 MMA TIG CUT 160A PRZECINARKA PLAZMOWA KRAFT&DELE Czy ktos posiada takie urzadzonko? 0 opinii w necie na temat tej firmy. Wiem, ze chytry Chinczyk to skladal, ze chinski amper = 0,776A;-) itd, ale czy jest to wybor bardzo zly, czy tylko troche? Pozostale funkcje (spawanie) nie sa mi potrzebne.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Sun, 27 Sep 2015 17:09:01 +0200 "Pawel \"O'Pajak\"" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

Mam spawarkę Kraft&Delle, typ IGBT-200N/KD828. Mam ją ze dwa lata i działa bardzo dobrze. Używam ją jako TIG i (rzadziej) MMA. Zajrzałem kiedyś do środka - wygląda na wykonaną całkiem przyzwoicie. Co do chińskich amperów, to przy MMA, prądy bardzo dobrze zgadzają się z zalecanymi przez producenta elektrod. Np. dla elektrody 2,5mm 6013, Bester zaleca 70-90A i faktycznie, w typowej sytuacji nalepiej spawa się nimi przy 80A. Myślę że urządzenie jest niezłe i warte polecenia. Z przecinarkami plazmowymi nie miałem niestety do czynienia.

Reply to
__Maciek