Re: Jak sie robi kolnierz ?

> Powiedz co konkretnego chcesz zmajstrować tym razem :-)

No to zapomnij. Nie wiem z jakiej przyczyny chcesz zmajstrować kołnierz z taśmy, domyślam się że nie możesz znaleźć kołnierza na rurę fi130, ale weż po prostu 4" kołnierz z półki i go roztocz do tych

130+luz. Ta taśma by ci się galanto rozwinęła po niedługim czasie, zresztą byłyby to być może najdroższe i najgorsze kołnierze o jakich słyszałem. Możesz wyjaśnić przyczynę tej desperackiej próby? Konrad