tłoczenie z blachy

Szukam kogoś kto mógłby wytłoczyć kilka/naście
sztuk kubeczków z balchy około 0,5-1,0mm
średnica kubeczka około 40-50mm
głębokość przetłoczenia około 40mm
kształt ściętego stożka.
Gatunek blachy - dowolny byle stalowa.
Reply to
Zibias
Witam Takie miseczki można IMO wykonać nie poprzez tłoczenie, tylko poprzez wyoblanie na tokarce. Przy kilkunastu sztukach to będzie ekonomiczne , bo przy tłoczeniu dochodzi znaczny koszt wykonania tłocznika. Poszukaj warsztau dysponującego większą tokarką i pogadaj , powinni zrobić.
Reply to
Paweł Pracki
Tłocznik i tak jest dużo droższy od formy do wyoblania. Dokładnośc tłocznika jest bardzo wysoka, oprócz tego musi byc wykonany ze stali wysokogatunkowej i hartowany oraz ewentualnie szlifowany. Forma do wyoblania może byc wykonana ze stali 45, 50 bez hartowania ze średnią dokładnością warsztatową 0,1 mm. Forma do wyoblania tych kubeczków nie powinna byc droższa niż 150 zł na chwilę obecną. Oczywiście koszt wykonania formy rozkłada sią na ilośc wykonanych na niej przedmiotów. WSykonanie tych kubeczków mozesz zlecić w firmie, która sie tym zajmuje:
pablo1961
pablo1961 napisał(a):
Tłocznik na kilkaset sztuk nie musi być hartowany, szlifowany czy z gatunkowych stali. Wypowiadam się na ten temat bo robiłem takie rzeczy od projektu do wyrobu.Teraz tylko projektuję. Wyoblać też wyoblałem na tokarce. Znam wady i zalety obydwu technologii. Dlatego pozwoliłem się nie zgodzić z Twoja opinią.
Bogusław
Reply to
konstruktor