Uszczelnienia EPDM vs. Viton

Witam!
Które z uszczelnieñ EPDM czy Viton jest bardziej odporne na t³uszcze
pochodzenia zwierzêcego (czy mo¿e s± porównywalne)? W google znalaz³em
jedynie, ¿e Viton jest odporny na oleje mineralne czy tzn ¿e na t³uszcze
pochodzenia zwierzêcego te¿? Nikt o tym nie pisze...
Przemek
Reply to
Wasiuk
Mi jeden klient kazał użyć silikonu w jego urządzeniu (na tłuste mięcho). Zna się na tym bardzo dobrze, więc nie dyskutowałem. Konrad
Reply to
Konrad Anikiel