[rc auto] amortyzatory

Do amortyzatorów używa się silikonu czystego Występuje w paru odmianach "twardości"

Użytkownik sewer napisał:

Reply to
Piotr Wojcik

Użytkownik sewer napisał:

Czym wyższy nr tym twardszy ( zdaje mi się ) po co mieszać potrzebujesz twardy lejesz twardy a jak .... Nie wiem czym ten silikon można rozpuścić trzeba by spróbować ale wydaje mi się że czyszczenie za pomocą szmatki to wystarczający zabieg Mogę w domu zrobić eksperyment z "mierzalnością" i czym to to się rozpuszcza Dino

Reply to
Piotr Wojcik