1/35 snieg

czoł(gi)em!
Mam pytanie odnośnie robienia sniegu na dioramkach 1/35. Czytałem juz cos
wczesniej o sodzie. Tej metody obawiam sie troche. Jakby nie było wykorzystuje
sie produkt spożywczy a z tym to bywa roznie... Moze zżółknąć, albo moga
pojawic sie jakies insekty itd.
Mozecie opisac Wasze inne sposoby produkcji mroźnego proszku (wlasne pomysly
jak i gotowe produkty firm modelarskich).
Piter