1/35 snieg

czoł(gi)em! Mam pytanie odnośnie robienia sniegu na dioramkach 1/35. Czytałem juz cos wczesniej o sodzie. Tej metody obawiam sie troche. Jakby nie było wykorzystuje sie produkt spożywczy a z tym to bywa roznie... Moze zżółknąć, albo moga pojawic sie jakies insekty itd. Mozecie opisac Wasze inne sposoby produkcji mroźnego proszku (wlasne pomysly jak i gotowe produkty firm modelarskich). Pozdrawiam

Reply to
Piter