2-suw czy 4suw a nadmiar mocy i zawis

Witam Kolegów,
mam taki dylemacik: kupilem 2- płata Pitts3D (u Nastika http://www.nastik.pl/pitts-special-p-69.html )
Model waży 1650 g bez silnika. Mam 2 wolne silniki: 2 t ASP 61 i 4T ASP FS 70, 4suw jest lżejszy o ok 70 g. Który z nich użyć do extremalnej akrobacji 3 D w szczególności do nauki wykonywania zawisów na śmigle? Producent zaleca 2T 0.46-0.52 lub 4T 0.61 -0.70. Prosze o radę. Wdzięczny z góry StarlessRC
Witam Tak mi się zdaje, że 4takt roztrzęsie ten modelik . Władek