Akumulator

Czy do zasilania silnika 400 6V można zastosować pakiet z 2
akumulatorków od telefonu np. Nokia
Zalety - cena 1800 mAh około 25,00 zł, oraz waga.
A jakie wady ?
Reply to
Andrzej
U¿ytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de1j0t$67v$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Zbyt mala wydajnosc pradowa. Temat przerabiany wieloktrotnie.
Reply to
Ladziak
U¿ytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de1j0t$67v$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Niektórzy próbuj± i z pozytywnym skutkiem. - sprawd¿ ile Amper dasz rady wyci±gn±æ z akku - to jest propblem - z niektórych max 4 A i to jest dobre na 280 z przek³adni±. 400-setka w porywach bierze i 12 A przy bezpo¶rednim napêdzie
Jak popróbujesz to daj znaæ na grupê. - podaj typ i sk±d zakup Nie zapomnij, ¿e regulator powinien odci±æ przy 5,4 V ( oko³o ) lub l±dujesz gdy zauwa¿ysz os³abienie motorka - ale to drugie - jest ryzyko jest zabawa - LiPolek NIE WOLNO roz³adowaæ do koñca
buwi777
Reply to
buwi777
U¿ytkownik "Andrzej" snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de1j0t$67v$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... Czy do zasilania silnika 400 6V mo¿na zastosowaæ pakiet z 2 akumulatorków od telefonu np. Nokia Zalety - cena 1800 mAh oko³o 25,00 z³, oraz waga.
Da siê ale w uk³adzie 2S2P
pozdrawiam Valdi
U¿ytkownik "V@ldi" snipped-for-privacy@aster.net napisa³ w wiadomo¶ci news:43044fa4$0$15470$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
... ale w tym przypadku traci sie podstawowa zalete tego rozwiazania, czyli niska cene :-)
Reply to
Ladziak
gdybyś jednak doszedł do wniosku, że "się nie da, a przynajmniej nie do końca", to zapraszam na
- znajdziesz tam li-polki kokam i poly quest o różnych pojemnościach i w rozsądnych cenach.......... Ale gdyby eksperyment się udał, to podziel się spostrzeżeniami ... może wytyczysz nowy szlak..;-))))
Reply to
marwojtek
[...]
Ladziak <nospam: snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):
Czy ja dobrze rozumiem? W tym układzie mamy baterię akumulatorów o pojemności 3600mAh za 100 PLN Czy to jest drogo?
Pozdrawiam RD
Reply to
Roman Dębiec
U¿ytkownik "Roman Dêbiec" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:de2p7a$30q$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
No rzeczywiscie, to troche slaby argument - pozajaczkowalo mi sie, ze tylko wydajnosc sie zwiekszy, pojemnosc nie :P Mimo wszystko nie jestem przekonany do stosowania takich aku - ale moze sie myle.
Reply to
Ladziak
U¿ytkownik "Roman Dêbiec" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:de2p7a$30q$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Zobacz
ogniwa 2000 mAh kosztuj± 20 PLN za sztukê Skrzyde³ko 100 cm na uk³adzie 3s2p ( 127 zl z przesy³k± ) lata 35 min na full motorek. mo¿e s± ciut ciê¿sze od komórkowych LiPolek, ale wiem ¿e nawet w porywach to i 8-10 A z JEDNEGO ogniwa poci±gnê, ale nie przeczê ¿e mam ochotê potestowaæ jakie¶ LiPolki komórkowe
buwi777
Reply to
buwi777
U¿ytkownik "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de2qt2$cft$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
A jak wspomniane przez Ciebie ogniwa maja sie (moga sie miec) do tego tych:
? ... zawsze to 200mAh wiecej :-)
Reply to
Ladziak
U¿ytkownik "Ladziak" <nospam: snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de2sun$in9$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
No popatrz, zawsze siê cz³owiek czego¶ nowego dowie - jaki to szybki postêp - ledwo siê obejrzy a tu ma 10% pojemno¶ci do³o¿±.
A serio to te lub bardzo podobne serii 18650 ...
buwi777
Reply to
buwi777
U¿ytkownik "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:de34fc$n7m$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Ha, troche ponad pol roku temu kupilem 1865R o pojemnosci 1400mAh - i to bylo dla mnie duzo! - z tym, ze ogniwa te maja wydajnosc 10C, a w praktyce wysysam ok. 10A z kazdego i sa cieple, ale nie gorace.
Reply to
Ladziak
Zapomnia³em dodaæ, coby ci co jeszcze LiPolek/LiIonek nie u¿ywaj± zwiedzieli siê, ¿e ogniwka te ( 18650 ) i inne nie do koñca tzn do ca³ej pojemno¶ci roz³adowaæ mog±, ali¶ci tylko gdzie¶ 75-85 % zadanej pojemno¶ci, co dla przyk³adu z 2000 mAh daje jakie¶ 1600-1650 mAh i to Pulsarek do nich po ciê¿kiej dla ogniw a przyjemnej dla latacza pracy wpompowaæ mo¿e.
buwi777
ale mi siê napisa³o :-))
Reply to
buwi777