Zar, Bezmiechowa, Piła

Na stronce zamieściłem informacje z Zaru oraz galerie z Zaru, Bezmiechowej i
Piły.
Miłego oglądania! Piotr
Piotrp_de
miło było Pana spotkac ;) przytargałem pogode z Warszawy bo jak wyjechałem w sobote rano to słonce było cudne w Poznaiu jednak ulewa dała popalic słonku, ale niedziela była za to rewelacyjna ;)
Pozdrawiam
----- Original Message ----- From: "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Wednesday, August 17, 2005 9:05 PM Subject: Zar, Bezmiechowa, Pi3a
Reply to
Marcin Juraszek
Hej
to już było robione np na Żarze :) 2 duże, 5m Muchy na raz poleciały.
--------- pozdrówka
mRqS
Reply to
mRqS