Bezmiechowa -raj dla modelarzy inie tylko......

Miniony weekend spedzi³em w Bezmiechowej miejscu szczególnie zas³u¿onym dla
polskiego szybownictwa.
Jest tam ¶licznie !!!Góra szybowcowa wraz z nowym hangarem,budynkiem
hotelowym i domkiem pilotów wraca do ¿ycia po wielu latach zapomnienia .
Ca³y teren jest tak ukszta³toway,¿e pozwala na loty zboczowe,termiczne i
..starty z terenu p³askiego.
Dla modelarzy szybowników i elektryków teren idealny.
Bardzo zdecydowana termika ,"ksi±¿kowo" pokazuj±ca sie po nawet
kilkunastominutowym nas³onecznieniu .
Mieszkali¶my (by³o nas 5 modelarzy + 2 osoby obstawy ) w gospodarstwie agro
turystycznym pañstwa Zdrójkowskich snipped-for-privacy@w.pl .
Jest tam minimodelarnia a gospodarz jest tak uprzejmy ,¿e swoim
szybowczykiem pokazywa³ nam gdzie lataæ !!! w termice .
Ten mini hotelik ¶liczny i czy¶ciutki ,obok boisko do siatkówki ,wyjazd
drog± na sam± górê .
Dla osób planuj±cych modelarskie wakacje to idealne miejsce.
"O¶la ³±czka " jest miejscem do nauki pilotarzu ale i te¿ tu¿ obok jest mini
zbocze i te¿ mo¿na æwiczyæ .
S³owem jest to kiolejne miejsce na modelarskiej mapie Polski gdzie warto
pojechaæ .Blisko¶æ Leska i Sanoka daje okazjê do zwiedzania osobom
towarzysz±cym.
Tyle na szybko o Bezmiechowej .
Pewnie koledzy tez co¶ napisz± ........
PS Przy okazji tego spotkania odby³y sie I -sze miêdzynarodowe zawody modeli
szybowców.
Wygra³a ekipa gospodarzy w sk³adzie Halina Zdrójkowska ,Cezary Zdrójkowski
, Junior Zdrójkowski .
Nagrod± by³y rewelacyjne nale¶niki z konfitur± z wi¶ni ! Fundatorem nagrody
by³a ekipa Bezmiechowej .....
Reply to
Roman B
Rom. napisz co¶ wiêcej . Czy te walki pomiêdzy PR a Piotrem /Aeroklubem bieszczadzkim / usta³y? , czy Cezary jest tam mile widziany ? Jaki wogóle jest w tej chwili status Bezmiechowej ? Co sie tam teraz dzieje ?
Reply to
Jerzy
U¿ytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bjmenq$i2o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ech... bylem tam ostatni tydzien sierpnia, jest lepiej niz fantastycznie...O zadnych walkach nie slyszalem ( p. Bobula z tego co wyszlo w rozmowach z tubylcami wyniosl sie na Weremien), nie ma zadnego klopotu z lataniem...co prawda sa tabliczki ale nalezy je olac, bo dzwoniac na podany telefon dodzwonimy sie... do hoteliku... goscie hotelu sa mile widziani na gorce, kierowniczka osrodka na Bezmiechowej jest chyba siostra pani Haliny... Swietnie lata sie na polce (wyplaszczeniu przy niebieskiej tablicy), ale najbardziej emocjonujace bylo latanie przy wiatrze halniakowym (10-15 m/s) na samym szczycie...mniod... termika bardzo silna, jak pisal Roman..wystarczy chwilka naslonecznienia, latanie na klifie jest w porownaniu z gorami jest nudne i banalne... Co do warunkow zakwaterowania (u panstwa Zdrojkowskich)...czysto,schludnie, ladnie, pyszne jedzenie, do dyspozycji mala modelarnia...juz wiem gdzie spedze nastepne wakacje, szkoda tylko ze wybralem sie tylko z dwoma HLG, w gorach przydaje sie cos wiekszego i co wazne najlepiej zeby mialo hamulce (butterfly), zawsze po 1 - 1,5h locie samo ladowanie (wytracanie energii) zajmowalo mi okolo 15 minut : )
Pozdrawiam... PS. moze jakis meeting?
Reply to
Krzysiek P.
No to i ja do tego tematu dokładam moje 3 grosze. Relacja z mojego urlopu w Bezmiechowej trafiła już na moją stronę. Zapraszam
Piotr
Piotrp_de
No to jako że też tam byłem, to zamieściłem u mnie na stronce fotki i opis z Bezmiechowej. Serdecznie zapraszam!
Piotr
Piotrp_de
ehh... szkoda, że nie miałem w tym czasie urlopu :( Witaj Piotrze z powrotem :)
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen