Do Alexy

Alexy, Czy ty zawsze musisz się wcinać w nie swoje sprawy? Pisałam do QRDL-a a ty podglądasz jego korespondencję i jeszcze zabierasz głos nie na temat.Naucz się chlopcze,że jak nie do Ciebie to nie czytasz!!! Jestes takim samym specjalista jak QRDL.Pisałam o antenie nadajnika a Ty zadajesz głupie pytania o antene odbiornika.QRDL rozbija modele,bo nie ma pojęcia o aparaturach i radiu.Swoją natenę trzyma prawie przy ziemi.Poczytaj chłopcze najpierw troche a później zabieraj głos.Radio top nie taka prosta sprawa.Doświadczył już to QRDL.Filozofuje tu zamiast się uczyć. Pozdrawiam Ania

Reply to
Ania

Użytkownik Ania napisał:

[...]

poszlo na priv nie karmic trolla

Reply to
AlexY

Moj drogi Alexy, Obraziłeś mnie nazywając mnie trollem.Ale jeśli my slisz,że wypprowadzisz mnie z równowagi to się mylisz.Jestem kobietą i posiadam licencję pilota śmigłowcowego.Latam ratując ludzi. Z modelarstwem jestem związan krótko.Ale nie robię takich błędów jak Ty i wspomniany tu QRDL.Jeśli jesteś takim znawcą elektroniki jak piszesz, to zastanów się jak zmienia się SWR w antenie skierowanej do ziemi> Wpływ ziemi zniekształca charakterystkę i SWR znacznie wzrasta.Dużo mocy spowrotem wraca do stopnia mocy zamieniając się w ciepło.Efektywna moc wypromieniowana rzez natenę znacznie maleje.Jakiś nieudacznik napisał o stożkach i tym podobnych sprawach.To nieporozumienie.Antena ma wiązkę główną i listki boczne.Ale pionowa promieniuje wzdłuż osi.Wypierdka,który mnie obraził pozdrawiam.Nie wiem co miał na celu obrażając mnie.Ale tu dużo takich wypierdków.Ty Alexy też angażujesz się w dyskusje i lubisz być niegrzeczny.Jesteś z tego znany.Niepotrzebnie zaglądasz do informacji pisanej nie do Ciebie.Jeśli to dla Cciebie trudne to nic nie poradzę.Poczytaj trochę o antenach.To Ci się przyda.QRDL rozbił model przez brak wiedzy z dziedziny radia.Chciałam mu pomóc ale niestety jego mail jest celeowo ukryty.Pozdrawiam was i bądżcie trochę grzeczniejsi.Ujmy Wam to nie przyniesie. Ania Użytkownik Ania napisał:

Reply to
aniarc

[...]

Do tej pory dobrze - no, powiedzmy. Ziekształcenie charakterystyki nie jest jednoznaczne ze wzrostem SWR, choć oba zjawiska występują przeważnie razem. Teoretycznie jednak mżna wskazać taką geometrię otoczenia przy której SWR pozostaje stały mimo zmiany charakterystyki kierunkowej. A najlepszym przykładem tego są... anteny kierunkowe :)

??? Pionowa antena idealna W OGOLE nie promieniuje wzdłuż osi (pionowo). I to niezależnie od jej wysokości nad ziemią. To, pod jakim katem występuje "wiązka główna" czyli po prostu max. emisji zależy od długości anteny, wysokości nad podłożem, rodzaju podłoża... Dla krótkich anten (<1/4L) pionowych usytuowanych tuż nad ziemią kąt elewacji wiązki głównej jest dość spory (30-40 stopni). Dla dłuższych np. 5/8L ten kąt jest mniejszy wynosi kilkanaście stopni. Ale to wszystko ma się dość luźno do anten nadajników RC, które ani nie są pionowe, ani nie zaczynają się na wysokości 0.

Reply to
Jakub Witkowski

Witaj Aniu

no i co z tego wynika?

szlachetne i mówie to bez ironii, ale nadal nie ma to nic do rzeczy w tej dyskusji!

My¶le, ¿e nie powinna¶ juz nic wiêcej pisaæ na temat anten...

nie wiem czy sobie zdajesz tak do konca sprawê z tego co piszesz, jednak radze przemy¶leæ tre¶ci postów przed wys³aniem. Ich zawarto¶æ ¶wiadczy tylko o Tobie "kole¿anko".

To jest droga Aniu grupa dyskusyjna a nie prywatna skrzynka emailowa!

no w³a¶nie...

co znaczy ukryty? co on ukrywa przed Tob±? Nie nale¿y pomagaæ, je¿eli tak do konca nie wiesz o czym piszesz, poniewa¿ mo¿esz znaczniej bardziej komu¶ zaszkodziæ ni¿ pomóc!

¶wiête s³owa, ¶wiête s³owa. Pozdrawiam Darek

P.S. mam nadzieje, ¿e jako¶ dojdziesz do porozumienia z grup±, poniewa¿ jeste¶ tutaj rodzynkiem i szkoda Ciê tak na starcie ignorowaæ, a takimi postami doprowadzisz do tego. Piszê to z pe³na sympatia dla kobiet modelarzy!

Reply to
Darek

generalnia mialem sie juz nie udzielac jako ze w zasadzie wszystko zostalo powiedziane, niemniej dorzuce 3gr

Użytkownik snipped-for-privacy@vp.pl napisał:

nie, peTer podal dobry link

o tym co ja mysle wiem tylko i wylacznie ja

gratulacje, pilotowanie smiglowca pozostanie na zawsze moim niespelnionym marzeniem, czy jesli ktos ratuje zycie ludzkie znaczy ze jest nieomylny ?

zdecydowanie zbyt krotko

to o czym piszesz ma znaczenie w urzadzeniach o mocy kilku i wiecej W (wat), przy pracy na granicy zasiegu, niestety w modelarstwie podobnie jak w telefonii komorkowej antena jest niejako prowizoryczna, ani to nie ma przeciwwagi, ani jakiejs okreslonej dlugosci elektrycznej i jeszcze te teleskopy wprowadzajace impedancje na laczeniach segmentow. w naszym zastosowaniu nie ma ryzyka spalenia stopnia mocy nadajnika bo ta moc jest za mala zas dopasowanie anteny zmienia sie jak obrazki w kalejdoskopie chocby w momencie gdy pilot obraca sie w slad za lecacym modelem

jaka antena?

1/4 lambda nie ma zadnych listkow dluzsze maja listki wzdluz przeciwwag a juz wspomnialem modelarskie aparatury nie maja przeciwwag (w kazdym razie w obecnych konstrukcjach ich nie ma)

to chyba antena helikalna ? i nie tyle po osi co robi sliczna kule o ile dobrze pamietam jej charakterysyke

[..]

reszte pomine celowo odpisalem Ci na priv coby niepotrzebnie na grupie nie smiecic ale widze ze potrzebujesz publiki.. no to masz.. i polecam cos na uspokojenie, po bledach jakie w tym poscie zrobilas wnioskuje ze sie troszke zbulwersowalas, czy aby przeczytalas _cala_ moja wypowiedz? bo sie zastanawiam nad zrodlem domniemania ze jestem niegrzeczny, marny ze mnie psycholog ale freud z pewnoscia mialby tu cos do powiedzenia...

zycze wiecej otwartosci

Reply to
AlexY

Aniu, Obejrzałem Twoją stronę i jestem mile zaskoczony.Twój Ventus i aparatura robią wrażenie.Wygląda na to,że nie jestes nowicjuszką tak jak piszesz.Zazdroszczę Ci takiego modelu i radia.Twoi adwersarze z precla nie posiadają takiego sprzętu ani umiejętności.Pisanie na tej grupie nie ma najmniejszego sensu.Ludziom nie chodzi tu o sprawy modelarskie.Jak pojawi się ktoś z ciekawym tematem,natychmiast zostaje ,,wyklęty'' i obrażony.Znam wielu modelarzy.Ci bardziej zaawansowani nie uczestniczą w tej dyskusji.Tacy ludzie jak Alexy,qrdl i jeszcze kilku innych potrafią godzinami upierdliwie odpowiadać na każdy temat pomimo braku podstawowej wiedzy.Zobacz ich modele i sprzęt to sama zobczysz,że nie mają się czym pochwalić.Swoje niespełnione marzenia realizują tu obrażając ludzi.Jak już zauważyłaś czytają Przez nich nie odbył się zlot w Oleśnicy. Proszę cię nie wchodz na tą grupę bo szkoda twojego zdrowia.Już zostałaś obrażona.Nie będę Ci przesyłał treści niektórych maila,jakie trafiły po idiotycznej dyskusji na grupie kilka miesięcy wcześniej.Zostali zidentyfikowani ich autorzy.To Ci sami,którzy tak aktywnie uczestniczą w dyskusjach . Poobrażali wielu doświadczonych modelarzy.Zrozum,że oni czerpią satysakcję z takich dyskusji i tym żyją.Ja nie widziałem ich na lotnisku i na zlotach.Nie mają po prosty z czym jechać.Dyskusja na temat radia też nie ma sensu.Człowiek pisze o antenach bzdety,inny powołuje sią na Piotra Piechowskiego.którego bardzo szanuję.Ale Piotr nie jest autorytetem z dziedziny radia.Ktoś napisał o stożkach,co wprawiło mnie w dobry humor.PAlexemu proponuje opuszczenie anteny do samej ziemi a najlepiej jej uziemienie.Pomylił biedaczek SWR ze zniekształceniem charakterystyki.Zapmniał,że ziemia wnosi wielką pojemność i zmiana położenia anteny bardzo zmienia SWR.Ale zostawmy to jemu.Niech pogryzie paluchy jak rozwali swoje wynalazki.Pozdrawiam Cię sedecznie i proszę Cię. Odpuść dupkom bo z nimi nie wygrasz.Zaatakują Cię w prywatnej poczcie i wyzwą od najgorszych. Jarek

Reply to
Jarek

Anonim Jarek pisze przez onetowe newsy:

A wcześniej anonim aniarc pisał przez onetowe newsy:

Styl absolutnie różny. Interpunkcja (szczególnie brak spacji po przecinkach i kropkach) też zupełnie niepodobna. To nie może być ten sam człowieczek. Nikak niet :>

Mumin uchachany

Reply to
Michał Mierzwa

Użytkownik Szymon_Shaggy napisał:

przegrzebalem przez prawie godzine praktycznie wszystkie wyszukiwarki i jedyne co znalazlem to

niejaka Anna Michalczak, grupowa aniarc wyslala na newsy tylko 4 posty (kolejne 3 to duble) i w zadnym nie ma jakichkolwiek adresow, obstawiam tak jak Michal że Jarek i aniarc to jedna osoba, sugeruje plonk'a bo znowu bedzie niepotrzebne trollowanie

Reply to
AlexY

Witaj Chyba zbyt ostro potraktowałeś kolegów z grupy. Ja co prawda też nie spotkałam się z życzliwym przyjęciem, ale mnie to nie martwi. Są tu ludzie mocno sfrustrowani i wcale im się nie dziwię.W końcu sytuacja w naszym kochanym kraju nie jest wesoła i ta frustracja musi znaleźć gdzieś ujście.Masz kontakt do mojego męża więc zadzwoń po powrocie.Wszystkim życzę dużo dobrego. Nie traktujcie się wrogo bo to nic nie da. Ania > Aniu,

obrażając

znawcą

Reply to
aniarc

Drogi Alexy Skoro bardzo chesz mnie poznać nie mam nic przeciwko temu.Od kilku lat mieszkam w Szwecji wraz z mężem i 2 dorosłymi córkami.Mieszkmay niedaleko lotniska, i mamy do dyspozycji Cessnę.Nie sądzę abyś chciał się we mnie zakochać.Jeśli jesteś kawalerem i fajnym facetem to może zainteresuję się tobą któraś z moich córek.Jeśli chcesz nas odwiedzić to napisz maila i podaj kontakt.Wyjeżdzamy już za 2 dni do domu.Spędziliśmy to niedaleko Wrocławia 2 tygodnie u moich rodziców. Trzymajcie się chlopcy. ,,Gówniara'' po 40-ce Ania.

znawcą

Reply to
Ania

Witaj nasz niezawodny dzielnicowy. Nie masz chyba co robić z wolnym czasem. Twoja teoria napawa mnie optymizmem.Brawo!!!!!.Tylko tak dalej.Jeszcze chwila a okaże się ,że jestem Harry Poterem. Napisz mi proszę sierżancie jaki nr butów noszę.Jeśli trafisz to uznam cię za tropiciela nr 1. Obecnie jesteś żałosnym buraczkiem.Modelarze dzielą się na tych co latają i na tych co dyskutują. Ty należych do tych drugich niestety. Miłego dnia życzy dzielnicowemu Jarek > Użytkownik Szymon_Shaggy napisał:

Reply to
creator