czy się opłaca?

Mam pytanie jak wyglądają ceny na słowacji chodzi mi o baterie polimerowe ,silniki bezszczotkowe . Może macie jakieś adresy sklepów na słowacji?

Z góry dziękuje Tomek

Reply to
tobiasz zakrzewski

Zaglądnij na strony:

i nie wydaje mi się żebyś na Słowacji czy w Czechach dostał taniej a przejazd też trzeba doliczyć........... kupowane u nas wcale nie oznacza że będzie drożej trzeba zdawać sobie sprawę że polskie firmy kupuję towar w cenach hurtowych po to aby cenę detaliczną mieć identyczną a spotkałem się z przypadkami że mają niektóre rzeczy nawet taniej niż detal u południowych sąsiadów.............. to już nie te czasy...............

Pozdrawiam - Marcin

Użytkownik "tobiasz zakrzewski" snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cp7qp2$n92$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
kiwi