Do Alexy

Odwal się bałwanie od krótkofalowców!!!!!

Trafiony zatopiony. Wszyscy korzystają z onetu i wszyscy odpowiadają _nad_ postem. jak dla mnie ci wszyscy to jeden.
Paweł Ubysz wrote:

i jeszcze niepoprawnie cytuje ;)
BTW - "krótkofalowca" a nie krótkofalowca. Zman jednego krótkofalowca i zachowuje się odrobinę inaczej - moze mam szczęście.
Fuma K

............... no i mamy 4 wcielenie .......... teraz zowie się "krystian631" / "krystian" jak nie przestaniemy tu pisać tak będzie w nieskończoność ( zauważcie jedną rzecz - wszystkie wcielenia nigdy nie pisały na grupie aż do tej pory)..............

to jest raczej oczywiste i zarazem aosne - rozmowa z samym sob ;-). Zerknij choby na nagwek wiadomoci - np. przypadkiem Jarek i Ania uywaj oprogramowania cho by w tej samej wersji, serwer niusw ten sam. Styl wypowiedzi jest zbliony itd. Cho stron Ani sam chtnie zobacz...
Pozdrawiam Darek
Użytkownik Darek napisał:

A zauwazyles , ze oboje pisza przez bramke www>news na onecie? kazdy kto jej uzywa ma taki sam naglowek, sa 2 pola swiadczace o tym ze sa to rozne komputery (ale nie osoby): X-Forwarded-For: X-User-Agent:
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

Nie chodzio mi o to, e jest to ten sam komputer, a o tendencje do posugiwania si tymi samymi narzdziami, jak i stylem.
Pozdrawiam Darek EOT
Panowie Dajcie sobie spokoj.Robicie tylko zamieszanie.Czy wam az tak zalezy zeby to ciagnac? Nie macie racji w tym temacie.Nie chce o tym pisac na grupie.Po jaka cholere obrazacie ta kobiete? Jestescie balwanami bo inaczej nie mozna tego nazwac.

Witaj Chyba zbyt ostro potraktowałeś kolegów z grupy. Ja co prawda też nie spotkałam się z życzliwym przyjęciem, ale mnie to nie martwi. Są tu ludzie mocno sfrustrowani i wcale im się nie dziwię.W końcu sytuacja w naszym kochanym kraju nie jest wesoła i ta frustracja musi znaleźć gdzieś ujście.Masz kontakt do mojego męża więc zadzwoń po powrocie.Wszystkim życzę dużo dobrego. Nie traktujcie się wrogo bo to nic nie da. Ania > Aniu,

robią

Ci

sprzętu

nie

Alexy,qrdl

temat

zobczysz,że

obrażając

zidentyfikowani

sensu.Człowiek

anteny

pogryzie

wyzwą

krótko.Ale

znawcą

znacznie

....................... ................
.......... Jarek
Dla mnie oba posty sa kuriozalne. Wpadnij Aniu na lotnisko modelarskie, pokaz mi tam sfrustrowanych ludzi??? Oczywiscie sytuacja modelarzy jest rózna, ale jak sobie patrze na kilka lotnisk na których byłem to modele, aparatury czy samochodyt na parkingu wygladaja podobnie aj np. na lotnisku modelarskiem w Belgii. Nie sadze, zeby wiekszosc z nas miala czy powinna miec jakies kompleksy.
Z umiejetnosciami jest roznie, ale to w koncu zabawa. Jarek zachwyca sie aparatura, a w koncu nadrozsze nadajniki to raptem 3k$. Nie jest to kwota pomijalna, ale jednak zupelnie wyobrazalna. Pewnie jak w Polsce ktos taka umie wykorzystac i rzeczywiscie jej potrzebuje, to ja ma. Czy jak sobie taka kupie i zdjecie powiesze na stronie, to tez bedziesz sie Jarku zachwycac???
A swoja droga, czy tylko mi si wydaje, ze wiekszosc awantur na tej grupie wszczynaja elektronicy lub piszacy na tematy zwiazane z elektronika, ktorych na dodatek trudno spotkac na lotnisku czy nawet obejrzec ich modele w necie?
A co do wieku - w niedziele ogladalismy nowy teren na lotnisko modelarskie. Idac po łące, powiedziałem, że modelarstwo to m.in. metdoa wychowania młodzierzy. Tak na oko, to srednia wieku młodzieńca do wychowania na naszym lotnisku to 40-45 lat :-)).
pozdrawiam,
Krzysiek Choroszko - kojot

zeby
Mysle, ze Polacy sa glownie wiekszymi maruderami. Sam jestem okropny pod tym wzgledem ;o) Ale to swiadczy o dazeniu do czegos i do prob ulepszania wszystkiego. Zatrzymanie sie w miejscu nie ma zbyt duzych perspektyw. Co prawda nasz rzad rzuca nam klody (a raczek BELKI) pod nogi, ale troche treningu dobrze zrobi. To tak jak mnisi z klasztoru Shaolin biegaja dla treningu z 20kg. ciezarkami na kazdej nodze. Skacza sobie w nich i calkiem dobrze im to idzie. Jednak kiedy nadchodzi koniec treningu, po wielu latach zdejmuja ciezarki to .... U nas tez w koncu zmienia sie rzady i wymra komuchy, a wtedy staniemy sie druga Japonia ;o))))
pozdrowienia
Druga Japonia to juz bylismy za dr Walesy.Teraz jest brud,smrod, ubostwo i afery.Gdzie sa te modelarnie? Kogo z Was stac na lepsze radio czy silnik? Lepszy model kosztuje kilka pensji.Dla tego jest frustracja.

NTG. Proponuje aby kolega przeniósł się na pl.soc.polityka. Tam z całą pewnością będzie w swoim żywiole.

............ "Vulkan" to chyba trzecie wcielenie "aniarc"............. tak czy inaczej ludzie są dziwni......... dajmy im spokój bo się nam tu rozmnożą jak króliki...........
Pozdrawiam - Marcin

Tylko w tamtych czasach nie bylo jeszcze RC, albo bylo, ale tak drogie, ze nie bylo 1/100 ilosciowo co teraz. Balsa byla rarytasem, a wszyscy skladali Jaskolki i A1 z zestawow, ew cos prostego na uwiezi z ruskim silnikiem spalinowym.
pozdrowienia
Droga Aniu. Ty chyba tez niewiele wiesz o "aparaturach i radiu". To nie tylko tyczy sie tego watka ale i poprzedniego, ktory z ciekawosci odnalazlem i przeczytalem. Rozbilo mnie zwlaszcza stwierdzenie, ze jak sie "antene skieruje w dol, to cala moc idzie w ziemie". G. prawda - za przeproszeniem. Antena, to nie karabin i fale radiowe wbrew pozorom nie wylatuja z jej czubka i nie lecą prosto rownolegle do anteny. Jest wrecz przeciwnie: tworza sie dwa "stozki" (zalozmy, ze oba wierzcholki znajduja sie przy nadajniku "na poczatku" anteny). Z tego wiekszego (o bardziej rozwartych tworzacych) ten mniejszy (o mniej rozwartych tworzacych) wycina obszar o slabszej skutecznosci fal radiowych (fale rozchodza sie z mniejsza moca), co Cie moze zdziwic - im blizej osi anteny, tym slabsze fale... Stad wniosek, ze celujac antena w model mozemy go zestrzelic...
Z modelarskim pozdrowieniem,
Szymon
PS: Alexy, to pewnie jak kazdy z nas "duze dziecko" ale z szacunku na wiek "chlopcem" bym go nie nazywal. I skoro pisalas do QRDL-a, to pisz na priv, a nie na forum. Bo tu wszyscy maja wglad w te wiadomosci i nie wystarczy, ze napiszesz "do QRDL-a".

się
specjalista
radiu.Swoją
później
Gówniaro -> jak piszesz na grupe to kazdy odpowada na twoje bzdety. Nie masz o niczym pojecia to nie pisz. A tupet zeby Alxa nazwac "chłopcem" to jestes u mnie w kf-ie dozywotnio (proponuje to rowniez innym).
Witam. Tak troszkę obserwuję ten żenujący wątek. Mam nadzieję, że jest to już jego koniec. Zawsze sądziłem, że zainteresowanie modelarswem jest w dużym stopniu hobby pomogającye pozbyć się stresów od problemów dnia codziennego. Nie wiem już tak do końca czym ta dziewczyna ( piszę dziewczyna ponieważ, też jestem po czterdziestce, czyli ten którego "należy na drzewo") zasłużyła sobie na taki atak. Panowie (sądzę jest to większość ) odpuście sobie ( chyba, że nie lubicie płci przeciwnej ), zajmijcie się tym do czego jest stworzona ta grupa, czyli do pomocy i wymiany uwag.
Pozdrawiam Wszytkie strony "konfliktu" Andrzej
PANOWIE, trochę rozsądku. Że ta rozmowa bawi trolla to zrozumiałe - trola rzeczą jest trollowanie, ale że Wy się zabawiacie w ciągnięcie tej dyskusji.... fuj. -------------------------- /| /| | | ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ | / O O\__ | / \ TROLLA | / \ \ | / _ \ \ ---------------------- / |\____\ \ || / | | | |\____/ || / \|_|_|/ | __|| / / \ |____| || / | | /| | --| | | |// |____ --| * _ | |_|_|_| | \-/ *-- _--\ _ \ // | / _ \\ _ // | / * / \_ /- | - | | * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
--
Pozdrówka PiotrP
www.modelarski.net