Allegro lekki off topic

Witam!
Mam pytanie dot serwisu Allegro - zakupilem ostatnio - a wlasciwie
probowalem zakupic
pewien towar na potrzeby modelarskie niestety po wysylce pieniedzy i
wielokrotnych minitach moge uznac
ze pieniazki przepadly. Nie jest to kwota ktora doprowadzilaby mnie do
bankructwa nie mniej jednak nie jest to rowniez pre zlotych.
Jakie sa Wasze doswiadczenia w podobnych sytuacjach?
W jaki sposob mozna legalnie dojsc swego?
A moze nia ma sposobu na podobny proceder?
pozdrawiam
Adam
Reply to
Ozzy
U¿ytkownik "Ozzy" <shadow snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cgbsee$iie$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...
podaj numer tej aukcji - zobaczymy jak to wyglada tak ogolnie to: - najpierw wysylij maila z ultimatum w ktorym sugerujsz zawieszenie konta i poinformowanie policji - zawiadom policje - wypelnij formularz B.U.K. [zwrot bodaj do 300,-] - na koniec... zostaj± bardziej radykalne rozwiazania......... :] K.
Reply to
h22a5