i kompresora wystawionego na aukcji
s±dzicie o takim sprzêcie...
Czy op³aca siê go kupic
pozdrawiam
Marcin
Reply to
MarcinekP
W sprawie kompresora:
Gdyby nie zaawansowanie prac nad w³asnym ze sprê¿arki lodówkowej, chyba bym go kupi³- aukcja by³a juz wcze¶niej. Ostatnio w Makro widzia³em kompresory do zastosowañ domowych za ok 400,00 z³, ale bez zbiornika wyrównawczego. Wygl±d ekstra, ale dopiero w instrukcji pisze ¿e czas pracy to 2,5 minuty a pó¿niej "odpoczynek" ok 7 minut :). Cena proponowanego na allegro nie jest wiêc wygórowana. Inna sprawa to ha³as podczas pracy. Raczej nie bêdzie to ciche urz±dzenie. Je¶li mieszkasz w bloku to s±siedzi bêd± wiedzieli kiedy malujesz :) I jeszcze jedna sprawa, go¶æ który je sprzedaje chêtnie odpowiedzia³ mi na maile, ale gdy poprosi³em go o telefon to juz nie chcia³ podaæ t³umacz±c, ze jest nieosi±galny. To tak, w kwestii rocznej gwarancji, której udziela. Ale jak juz napisa³em ja kupi³bym go.
S³awek
U¿ytkownik "MarcinekP" snipped-for-privacy@go2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:brm712$eo1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Marskan
Witam, A
?show=12728&lang=plkto¶ u¿ywa lub widzia³ w akcji? Jak z g³o¶no¶ci± pracy? ______________ pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

krall (khpmodel
Witam, ja tez uwazam ze to okazja za te pieniadze. W kwestii 7 minutowego odpoczynku: 8 litrowy zbiornik to jest ho, ho, ho. Pewnie wystarczy Ci na cale malowanie. Ciekawe czy jest jaks automatyka... jezli nie to zawsze mozna domontowac za pare zlotych. No i zdecydowanie nie bedzie to cichy sprzet :-) pozdrawiam U¿ytkownik "MarcinekP" snipped-for-privacy@go2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:brm712$eo1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Siodlo (TS
1. brak zbiornika wyrownawczego (ale nie widac ani nie czuc, zeby dawal nierowne cisnienie ) 2. bardzo, bardzo cicha i maluje siê naprawde OK 3. jest taki maly, ze zmiescisz go wszedzie 4. moze chodzic 45 min :( (ale jeszcze nie zblizylem sie podczas jednego malowania na wiecej niz 25 min - od nadmiernej koncentracji wzrok mi sie rozmazuje i musze zrobic przerwe :) ) 5. ma sporo przejsciowek do aerografow wiec podlaczyc da sie prawie wszystko
Ogolnie polecam Bajzel
Reply to
Bajzel