ASW-28 RTF - zestaw RC - NADA SIĘ TO ?

Witam Szanownych Grupowiczw
Chc powiedzie e:
-powracam do modelarstwa -zainteresoway mnie motoszybowce -napaliem si na : http://www.allegro.pl/item551787577_asw_28_rtf_zestaw_rc_od_modelarnia_pl.html
Czy nadaje si do nauki ? Czy w przyszoci bd mg wykorzystac aparatur w innym latadle? Czy za t kwot mog sobie odpucic?
Nie jestem w temacie ,dlatego wolabym kupic cay zestaw, eby pniej nie zadawac takich gupich pyta grupie.
Z gry dzikuje za wyczerpujce odpowiedzi. Kara
Wiem e to tani zestaw.
Dodam e nie lataem jeszcze modelem RC.
Poczytaj tu: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t 194&highlight=asw-28 http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t 14&highlight=asw28 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t 599&highlight=asw-28
TR
Witam Szanownych Grupowiczów
Chcę powiedzie że:
-powracam do modelarstwa -zainteresowały mnie motoszybowce -napaliłem się na : http://www.allegro.pl/item551787577_asw_28_rtf_zestaw_rc_od_modelarnia_pl.html
Czy nadaje się do nauki ? Czy w przyszłości będę mógł wykorzystac aparaturę w innym latadle? Czy za tą kwotę mogę sobie odpuścic?
Nie jestem w temacie ,dlatego wolałbym kupic cały zestaw, żeby później nie zadawac takich głupich pytań grupie.
Z góry dziękuje za wyczerpujące odpowiedzi. Karaś
Wiem że to tani zestaw.
Dodam że nie latałem jeszcze modelem RC.

Ja tez jestem początkujący i jedno co Ci mogę doradzić - zaopatrz się w symulator lotu RealFlight i sobie troszkę potrenuj. Przed RF myślałem, że sobie dam radę i pewnie bym dał tylko za jaką cenę? Można sobie wspaniale wyrobić różne nawyki w sterowaniu. Sam 3 tygodnie temu kupiłem model motoszybowca Arcus, ale to że go kupiłem w zestawie RTF to wielki błąd. Dlaczego? Serwa są marnej jakości a wiadomo jaki będzie koniec jak sterowanie zawiedzie ( jedno już wymieniłem na porządniejsze), kolejna sprawa model był już częściowo złożony i śmiało mogę powiedzieć , że sam bym go złożył lepiej i dokładniej - reszta obleci - sprzedawca poszedł mi na rękę i od razu podmieniłem nadajnik za odpowiednia dopłatą na Spectrum DX6i, gdyż planuję więcej modeli w przyszłości. Poza tym pamiętaj - kto pyta nie błądzi - po to są takie grupy jak te aby zadawać pytania. Sporo wiadomości można uzyskać również czytając różne Fora modelarskie co polecam.
Na resztę pytań niech odpowiedzą bardziej doświadczeni