cleanlux - pytanie

witam mam do zmycia z akryli model. czy rozcienczacie cleanlux, czy moczycie w takim z butelki ??? ile mozna moczyc w nim model ? , czy nie zezre mi plastiku ?? pozdrawiam

Reply to
Saskwacz

Do zmywania używam nierozcieńczonego, a jak długo? aż farba nie zacznie złazić :) Robiłem tak, że nad płaską kuwetą nacierałem farbę wacikami do uszu, tak żeby cała powierzchnia była zwilżona, jak wysychało nacierałem znowu, aż w końcu farba zaczęła odłazić :) Przy ściąganiu można pomóc sobie szczoteczką do zębów (starą :) Aha, kombinowałem tak, żeby nie zmyć też kokpitu, który mi wyszedł, w przeciwieństwie do malowania zewnętrznego.

Reply to
Janusz Zukowski

  1. rozcieńczam
  2. to zależy od farby - trzeba sprawdzić organoleptycznie - ja pierwszą próbę podjąłem po około 30 minutach i gdzieniegdzie farba już schodziła
  3. Jak zostawiłem w szklanym naczyniu zmywacz oraz szczoteczkę, którą czyściłem model to okazało się po miesiącu, że szczoteczki częściowo nie ma - a więc rozpuszcza plastik !!!

  1. Możesz również spróbować użyć płyn hamulcowy do rozpuszczania akryli

Pozdrawiam Andrzej Hołowacz

Reply to
Andrzej Hołowacz